کد خبر 470674
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این تیم به چند بازیکن جدید نیاز دارد، گفت: تمام فکر و ذکر برانکو ایوانکوویچ باید جام حذفی باشد چون پرسپولیس در لیگ نمی‌تواند سهمیه بگیرد.

به گزارش مشرق، ابراهیم آشتیانی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان در جام حذفی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: پرسپولیس در این بازی از نظر فنی بهتر کار کرد و فرصتهای بیشتری نسبت به ملوان داشت. با این حال توقعی که از پرسپولیس می‌رود، فراتر از این حرفهاست. به نظرم با این شرایط برانکو ایوانکوویچ باید تمام فکر و ذکرش را روی جام حذفی بگذارد و از این راه سهمیه آسیایی بگیرد چون چنین هدفی در لیگ برای این تیم شدنی نیست.

وی ادامه داد: پرسپولیس اگر می‌خواهد بهتر شود باید چند بازیکن جدید بگیرد. حتی اگر شده باید بازیکن قرض بدهند و چند بازیکن دیگر جذب کنند. پرسپولیس الان در بعضی از پُست‌ها مثل هافبک بازیساز بازیکن پخته و با تجربه ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین یکی دیگر از مشکلات این تیم را دفاع چپ و راست دانست و افزود: من قبل از حضور رامین رضائیان به این بازیکن خیلی امیدوار بودم ولی او آنطور که باید و شاید بازی نمی‌‌کند. رضائیان باید بیشتر روی سانترهایش کار کند. به نظرم برانکو باید برای دفاع چپ و راست تمرینات جداگانه بگذارد.

آشتیانی در پایان با انتقاد از حرکت سوشا مکانی در دقایق پایانی بازی گفت: وقتی یک تیم کاپیتان دارد، بازیکنان دیگر نباید خودشان را در مسائل و تصمیمات داور دخالت بدهند. این کار برای پرسپولیس خیلی زشت است. وظیفه سوشا مکانی دروازه‌بانی است نه درگیر شدن. وقتی یک دروازه‌بان درگیر شود از نظر روحی و روانی به هم می‌ریزد و توپهای ساده را هم گل می‌خورد.

تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان رفت و با تک گل مهدی طارمی برابر حریفش به برتری رسید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس