کد خبر 470374
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

فرمانده کل ارتش در پیامی تصریح کرد: ارتش ضمن ارتقا و گسترش سطح کیفی و کمّی سامانه‌های دفاعی، تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا همچون گذشته حضوری گسترده و مؤثر در تمامی مرحله‌های سازندگی کشور و مقابله با تهدیدات را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر ستاد عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

پس از سلام و صلوات به پیشگاه مقدس امام زمان (عج)

با سلام و درود به ارواح طیبه شهدا و روح پر فتوح  امام راحل و با اهداء سلام به فرماندهی معظم کل قوا

سلام خدا به دلاورمردان ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران و تمامی آنانی که در آزمون عهد به ولایت، وفادار ماندند و در راه صیانت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سر و جان دادند.

هفته دفاع مقدس بیانگر خاطره های بیاد ماندنی از حماسه و دلاوری‌های مردم و رزمندگان اسلام در حفظ دستاوردها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی ایران می باشد. مقاومت جانانه مردم در طی هشت سال دفاع همه‌جانبه و تحمل سختی ها در مقابل هجوم دشمن متجاوز، موجب شد تا شاهد به زانو درآمدن دشمنان و عزت و سرافرازی امت مسلمان و استحکام حکومت ولایی و تمامیت ارضی کشور و حصول خودباوری در عرصه دانش، پژوهش، فناوری و نیل به اهداف بلند در سازندگی ایران اسلامی گردد. بی گمان منشأ این پیروزی ها و موفقیت ها تبلور روح ایمان و وحدت در رزمندگان اسلام و در پرتو توجهات حق تعالی بوده است.

سی و پنجمین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور ایامی است که دشمن بعثی با وجود حمایت های استکبار جهانی در نبردی نابرابر قصد حذف انقلاب نوپا و شکوهمند ایران اسلامی را داشت اما با نصرت و یاری الهی و رهبری پیامبرگونه امام راحلمان و رشادت، ایثار و مقاومت فرزندان خداجوی این مرز و بوم اندیشه پلید و شوم ستیزه جویان و تجاوزگران را زدود و محو کرد و اذهان مردم دنیا را در حقانیت امت قهرمان ایران اسلامی اثبات نمود.

این ایام که با روز عرفه و عید سعید قربان و همچنین ولادت با سعادت امام موسی کاظم(علیه‌السلام)، تقارن یافته بر معنویت آن افزوده است.

اینک و به فضل الهی همان ارتشیانی که با خلق صحنه‌های ناب همراهی و همدلی با حضرت امام(ره) و مردم در دوران انقلاب و با خلق حماسه های ایثار و شهادت درصحنه های رزم دفاع مقدس، دشمنان نظام را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام گذاشتند، با تکیه بر بصیرت جوانان مومن و متعهد و ولایتمدار ایران اسلامی ادامه‌دهنده این راه خواهند بود و ضمن تأکید بر آمادگی روحی و رزمی و ارتقا و گسترش سطح کیفی و کمّی سامانه‌های دفاعی، تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا همچون گذشته حضوری گسترده و موثر در تمامی مرحله های سازندگی کشور و مقابله با تهدیدات را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

اینجانب ضمن تبریک اعیاد و هفته بزرگداشت دفاع مقدس به تمام همسنگرانم، به‌ویژه فرماندهان و کارکنان حماسه‌ساز و غیور ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران، یاد و خاطره این ایام را با عنوان «ما می‌توانیم؛ با همدلی و همزبانی» گرامی می‌دارم و به روح پرفتوح امام شهیدان و شهدای والامقام انقلاب و جنگ تحمیلی، به‌ویژه شهدای گلگون‌کفن ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهدای عملیات افتخارآمیز ثامن‌الائمه(ع) و فرماندهان شهید که جان بر سر بیعت و پیمان گذاشتند تا به مدد خداوند، حافظ کیان نظام مقدس اسلامی و منتظران حضرتش باشند درود می‌فرستم و عزت عظمت بیش از پیش کشور عزیزمان را در پرتو عنایات یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی‌عصر(عج) و فرماندهی مدبرانه و دوراندیشانه نایب برحق آن حضرت، فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر ستاد عطاءالله صالحی
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس