کد خبر 451405
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

کوهنوردان منتخب ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش قله سیالان را فتح کردند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی آجا، در آستانه فرا رسیدن دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س)، کوهنوردان منتخب ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرلشکر ستاد عطاء الله صالحی، فرمانده کل ارتش به قله سیالان از مسیر الموت قزوین به تنکابن صعود کردند.

امیر سرلشکر صالحی در جمع کوهنوردان منتخب ارتش با تاکید بر اهمیت ورزش به عنوان یکی از اولویت‌های ارتقا دهنده روحیه و سلامتی جسم و روان کارکنان غیور ارتش و خانواده‌های آنان، گفت: در میان رشته‌های مختلف ورزشی، کوهنوردی به عنوان یک رشته ورزشی انسان‌ساز که هم قلب و روح را می‌سازد و هم جسم انسان را پرورش داده و سلامتی آن را حفظ می‌کند؛ دارای اهمیت خاصی است و امیدواریم این ورزش کاربردی در سطح نیروهای مسلح و خانواده‌های آنان نهادینه شود.

سرهنگ جمشید فولادی سرپرست سازمان تربیت بدنی ارتش که خود نیز در این صعود، تیم منتخب کوهنوردی ارتش را همراهی کرده است، گفت: در بسیاری از صعودهای مرتفع تیم کوهنوردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر صالحی، فرماندهی کل ارتش که از پیشکسوتان ورزش کوهنوردی هستند با روحیه‌ای با نشاط حضوری فعال در این عرصه دارند که این ویژگی ممتاز ایشان می‌تواند الگو و سرمشق جوانان ورزشکار قرار گیرد.

صعود فرمانده ارتش به قله سیالان+عکس

وی در پایان افزود: تیم منتخب کوهنوردی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از 42 نفر از کوهنوردان زبده نیروهای زمینی، هوایی، دریایی، قرارگاه پدافند هوایی و ستاد ارتش با عبور از مسیر کوهستانی معلم کلایه استان قزوین و صعود به قله 4200 متری سیالان از ارتفاعات شهرستان تنکابن و با یک راهپیمایی برد بلند (بیش از 60 کیلومتر به مدت دو روز) به قله مذکور صعود کردند.

کوهنوردان ارتش پس از فتح قله سیالان ضمن قرائت دعای فرج آقا امام زمان (عج) برای موفقیت و پیروزی تمامی رزمندگان اسلام در سراسر جهان دعا کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    0 0
    ماشاالله. خدا حفظتون کنه. مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس