کد خبر 470330
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

رفتار دروازه‌بان پرسپولیس در دقایق پایانی دیدار با ملوان آنقدر زشت و زننده بود که حتی صدای پیشکسوتان و اعضای هیات مدیره این باشگاه را هم درآورده است. او انگار در فضایی به غیر از ورزش فریاد می‌زد!

به گزارش مشرق، این برای اولین بار نیست که سوشا مکانی اقدام به چنین رفتارهای غیراخلاقی می کند و چنان عربده می زند که هر بیننده ای تصور دعواهای خیابانی را می کند. او بارها فراموش کرده در باشگاهی بازی می کند که اخلاق و تحصیل جزو شعارهای ابتدایی تشکیلش بوده است.

دروازه بان پراشتباه پرسپولیس که بارها با اشتباهات فنی اش کمر این تیم را شکسته، حالا با رفتارهای غیراخلاقی اش دارد تیشه به ریشه تاریخ این باشگاه می زند. او حالا نه تنها کمک نمی کند که تیمش از نظر فنی بهتر شود و به رده های بالاتر جدول برسد، بلکه دارد همه تاریخ این باشگاه را به تاراج می گذارد و زمین مسابقه را به یک بزنگاه چاله میدانی تبدیل می کند که چند نفر باید بیایند و او را مهار کنند تا به سمت بازیکن حریف و داور یورش نبرد.

محمد مایلی کهن حرف درستی در مورد سوشا مکانی زده است. او واقعا در دیدار برابر ملوان فقط یک قمه کم داشت تا برود و چند بازیکن حریف و مربی این تیم را بزند. رفتار او اینگونه نشان می دهد که مسئولان باشگاه باید مراقب باشند او در بازی بعدی با خودش قمه به میدان نیاورد!

سوشا مقصر نیست، کسی مقصر است که سایز پیراهن پرسپولیس را نفهمید و آن را به تن هر کسی که رسید اندازه دید. آن فروشنده که نفهمید این پیراهن بر تن برخی آنقدر گشاد است که حتی از صد کیلومتری آن هم نمی‌تواند رد شود.

این به تن کردن رسم فروشنده‌هاست. آنها می‌خواهند جنس‌شان را بفروشند، برایشان فرقی نمی‌کند خریدار یک جوان دانشجو باشد یا یک مرفه بی‌درد. پیراهن پرسپولیس را هم همینطوری حراج کرده‌اند، خیاط و فروشنده این پیراهن مارک دار و بزرگ، حتی سایز هم نمی‌زند.

باور کنید مقصر سوشا نیست، او جنس برند بزرگی را که حراج زده بودند، آتش زده بودند را به دست آورده است. سوشا را به لحاظ فنی نباید بررسی کرد، اصلا کار او به آنجا نمی‌رسد، او را باید به آزمایشگاه برد و روی وی مطالعه کرد که این گونه از انسان، چگونه می‌تواند روی خواسته بیست میلیون نفر پا بگذارد و پرسپولیس بیست میلیون نفر را روی پل ببرد و خطر اخراج را به جان بخرد تا جاییکه حتی برخی در مورد وی تصور کنند او با درگیری با داور کوشید تا اخراج شود اما داور کوتاه آمد.

مکانی معلوم نیست چگونه سر از پرسپولیس درآورد اما دلیل مستند و زنده‌ای است برای مطالعه روی دلایل ناکامی‌های پرسپولیس، اینکه پیراهن این تیم حراج شده، چند مدیر پشت سر هم آمده‌اند و این پیراهن را حراج کرده‌اند و حالا این تیم نمی‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

دلیلش را سوشا با انگشت نشان می‌دهد. او نشان می‌دهد که برخی بازیکنان این تیم باید در تیم آماتور درجه سوم پرسپولیس به میدان بروند نه در پرسپولیسی که در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رود و میلیون‌ها طرفدار دارد. نه جلوی دوربین‌های تلویزیونی در حالی که از بچه های پنج ساله تا پیرمرد و پیر زن‌ها، از شاگرد مغازه‌ها تا دکتر‌ها و پروفسور‌ها او را می‌بینند.

بیچاره پرسپولیس، بیچاره پرسپولیس که بازیکنش اولین دستورات حرفه‌ای‌گری را هم زیر پا می‌گذارد و پرسپولیس را با خطر مواجه می‌کند. پرسپولیسی که اگر مربی‌اش کمی فرمانده‌تر بود، پس از حمله به داور که نه، حمله به دستاورد‌های پرسپولیس از مکانی، یک لامکان در رختکن درست می‌کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مجید ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    دلم دیروز به پرسپولیس سوخت خیلی از نظر بازیکن بدبختن تو تلوزیون داشتم میدیدم که خوردبین چطور با التماس میخواد به این بیشعور بفهمونه که بره تو دروازش واسته... واقعا حیف حالا میخواد این دروازه بان سی و دو تا کلین شیت داشته باشته ولی یه جو اخلاق نداشته باشه پرسپولیس رو به پایینتر شأن وشخصیتش میرسونه امثال مکانی تو پرسپولیس زیادن ...
  • مسعود ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    واقعا گریه داره چه پول هایی برای این بازیکنا میدهند
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    سوشا چون از نطر فنی در حد تیم پرسپولیس نیست با این رفتار ها و ادای متعصب بودن می خواهد خودش تحمیل کند
  • علی ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    سوشا مکانی درتیم پرسپولیس وهیچ تیم دیگری مکانی ندارد
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    متاسفم برای پرسپولیس با این دروازه بان پراشتباه ومزخرفش... هیچ واکنشی هم
  • سیروس ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    دوستان، این که دروازه بان نیست آقای گله!!!!
  • علیرضا ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    حداقل یه نفر از حق طرفداران پرسپولیس کمی دفاع کرد و یه دادی سر داور زد. اینقدر با اعصاب و روان مردم بازی می کنن هیچ کس هم کاری نمی تونه انحام بده. زنده باد فدراسیون اصفهان
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    حیف بولهای هنگفتی که این بی ادبها میگرن کاش کمی از این بولها خرج کشتی یا والیبال میشد
  • فرزاد ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    من استقلاليم ولي واقعا حيف اين تيم با اين همه طرفدار چنين بازيكني داره حتي با پايان رفعت پيشكسوت تيم هم درگير شد . تو يه جم چند نفره كه هم آبي هم قرمز داشتيم بازي رو ميديديم پرسپوليسيا خجالت كشيدن ما متاسف !!!! به كجا ميرويم؟!
  • علی ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    سایت مشرق اینقد پرسپولیسو تخریب نکن چرا نمیری به ناداوری گیر بدی که نه امتیاز از پرسپولیس خوردن شیش امتیاز دو دستی تقدیم شیشتقلال کردن مشرق استقلالی
  • فرهاد ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    عزیزان سکه دو رو داره چرا به سوشا حمله کردید دروازبان خیلی خوبیه تعصب داره باوجود ناداوری علیه تیمش این حرکت را انجام داد من هم معتقدم اخلاق باید داشته باشی
  • کامران کمایی ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    مقصر درخشانه که نیلسونه فرستاد تا سرمایه ی ملی حفظ بشه
  • رضا ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    سوشا و دیگر بازیکنان باید بدانند میلیونها نفر دارند بازی را تماشا می کنند این تیم متعلق به مردم است اگر از نظر فرهنگی اصلاح نمی شوند بهتره عذرشان خواسته شود ولی اگر مسولین تیم نفر همطراز وی را جذب می کردند شاید پرسپولیس اینقدر ضرر نمی کرد یادمان نرفته سه بازی اول لیگ را بخاطر این رفتارها از دست داد وچقدر به تیم ضرر زد یعنی آدم دلسوزی برای این تیم وجود ندارد
  • amir ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    سوشا بی ادب ترین بازیکن دنیاست اقای گل لیگ ازنظر فنی چیزی بلد نیست جاش تو هیچ تیمی نیست میگه الگوم عقاب اسیاست اما ذروغ بزرگی میگه هم گناه میگنه هم خیانت گناهش برا دروغ گفتنش خیانتش برا تیم پرسپولیس و طرفدارای پرسپولیس وهم به فوتبال ایران نه گناه کن نه خیانت فقط برو سوشا برو پیراهن هر تیمی برات گشاده
  • فرهاد ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    نظرات شما متین کمی با دید باز به موضوع نگاه کنید بنظر من تند بودن بازیکن برمیگرده به مواردی که از ان اگاه نیستیم وسطحی قضاوت نکنیم همه علیه این تیم وبازکنانش هستند یکی هم بیاد حمایت کنه نه تخریب.درسته حرکتها در انظار عموم قابل قبول نیست ولی بیایید ریشه یابی کنید عزیزان اگه قرار باشه یکی خطا کرد همه سرزنشش کنن پس ما هم از طرف مقابل بدتریم.سوشا پسر خوبیه وقول میده از توان واستعداد خوبش نهایت استفاده رابکنه وما هم برادر وحامی او هستیم.
  • ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    مشکل فقط مکانی نیست ، مشکل اینه که شخصیت تیم پرسپولیس نابود شده ، انگار بازیکنان این تیم به قصد لوس بازی و بهانه گیری وارد زمین می شن ، از ابتدا برای هجوم به داور یا شخصی حقیقی حقوقی دورخیز می کنند رفتاری که بعد افشین قطبی جز اصول باشگاه شده ، جهانبازی چند کرنر و خطای حساس به نفع نفت گرفت که به هر نحو داخل دروازه استقلال نشد پرویز مظلومی سر همان چند داد بعد بازی بلافاصله حلالیت گرفت و عذرخواهی کرد معلومه این رفتارها شخصیت تیمو بالا می بره . پرسپولیس به لحاظ فنی بازیکنان خوب و کارآمدی داره .
  • عباس ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    0 0
    سوشا فقط از تیم دفاع کرد اینقدر اذیتش نکنید
  • فرهاد ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    0 0
    اره موافقم سوشا دروازبان خوبیه بابازیکن ها جوانند میدان میخوان خوب میشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس