کد خبر 469957
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰

تک تیراندازهای یمنی 3 نظامی سعودی را در یک مرکز نظامی در جلاح در استان جیزان هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق، تک تیراندازهای یمنی 3 نظامی سعودی را در یک مرکز نظامی در جلاح در استان جیزان عربستان، هدف قرار دادند.

همچنین ارتش و نیروهای یمنی در استان جازان هم به نیروهای سعودی حمله کردند که در این حمله نیز تعدادی از نظامیان سعودی کشته شدند.

طی این حمله در منطقه قمر در الخوبه در جنوب عربستان چند تانک و خودرو زرهی منهدم شدند.

ساعتی قبل هم منابع امنیتی یمن از سرنگونی یک بالگرد «آپاچی» دیگر ارتش عربستان در استان مأرب خبر دادند.

این در حالی است که پدافند هوایی ارتش یمن و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله هفته گذشته نیز یک «آپاچی» عربستان در منطقه «حریب» واقع در جنوب استان مأرب را سرنگون کرد.

تحرکات متجاوزانه عربستان سعودی به استان مأرب از دو هفته گذشته همزمان با کشته شدن حدود 300 نفر از نظامیان بحرینی، سعودی و اماراتی در حمله موشکی ارتش یمن به منطقه «الصافر» استان مارب تشدید شد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تبریزی ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    1- باید در مقابل عدن نجران و جیزان و آبها که کوهستانی و جنگلی است آزاد شود قبل از حمله باید به فکر دفاع بود مخصوصا برای چریکهای حوثی 2- علاوه براین مردم این شهرها خواهان آزادی شهرشان هستند 3- عربستان برای دفاع از نجران و جیزان دیگر نمی تواند از قبایل یمن جنوبی استفاده کند و مجبور است از ارتش اجاره ای خودش استفاده کند که انصار هم خوب می تواند از آنان پذیرایی کند 4- در جنگ جنوب فقط یمنی ها یمنی ها را می کشتند 5- باید از عملیات ایذایی و موشک های دوش پرتاب سام 7 یا سام 14 یا میثاق برعلیه هلی کوپترهای هواپیماهای آل یهود استفاده کرد6- باید از موشکهای ضد کشتی برعلیه کشتی های سعودی استفاده کنید اگر از موشکهای نور استفاده می شد الان عدن و بنادر دیگر براحتی به اشغال آل یهود در نمی آمد ببینید لبنان از این موشکها برای پایان جنگ با اسرائیل استفاده کرد
  • ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    دمشون گرم راهکار خیلی خوبیه که باید باجدیت بیشتر دنبال بشه
  • ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    من عااااششق سرنگونی آپاچی های سعودی هستم و اگه چنتا اف۱۵ و تورنادو و تایفون هم چاشنی بشه واویلا وااای شی بشه! مشرق چرا هر جا همراستای جهت دهی تونه نظرمو منتشر می کنی و هر جا نبود سانسور می کنی؟؟؟ چرا آخه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس