کد خبر 469720
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

مجموعه تلویزیونی «دست به نقد» از دریچه نگاه اجتماعی در ادامه «خنده بازار» به نمایش در آمده است.

به گزارش مشرق، حسین رفیعی بازیگر مجموعه تلویزیونی «دست به نقد»در خصوص حضور و ایفای نقش خود در این مجموعه بیان کرد: بسیار خرسندم که دوباره با دوستانم سیاوش مفیدی و شهاب عباسی بعد از سال‌ها همکاری می‌کنم و در کنارشان حضور دارم.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی مانند «دست به نقد» حمایت و نگاه دقیق مدیران و مسئولین برنامه‌ساز را می‌طلبد، ما در مجموعه «دست به نقد» شاهد قسمت و آیتم‌های جدید بودیم که متأسفانه با محدودیت‌ها و شکوه‌های دوستان همکار و برنامه‌ساز مواجه شد.



رفیعی بیان کرد: «دست به نقد» به نوعی ادامه مجموعه «خنده‌بازار» و برنامه‌های دیگری است که با رویکرد طنز انتقادی به مسائل هنجار اجتماعی و روز دنیا می‌پردازد.

وی از حضور چهره‌های جدید و همکاری با شهاب عباسی به عنوان کارگردانی و تهیه‌کنندگی عنوان کرد: مجموعه «دست به نقد» با توجه به تلاش و زحمت‌های شهاب عباسی، سعی در نشان دادن چهره‌های جدید‌تری در قالب آیتم‌های موقعیتی و شبیه‌سازی دارد و باید این را بگویم که با توجه به اینکه بضاعت و امکانات ما صد در صد نبوده، تمام عوامل و بازیگران توانستند به بهترین شکل کار خود را ارائه دهند.

رفیعی در خصوص برنامه‌های تلویزیونی و بازیگری در مجموعه‌های این ژانر بیان کرد: بعد از سال 76 و برنامه «دیدار» به ندرت در تله‌تئاتر‌ها و تله‌فیلم‌های مختلفی بازی کردم و سپس در صدا و سیما به عنوان مجری یا بهتر بگویم مجری بازیگر معرفی شدم.

وی افزود: ما در رسانه ملی استعداد‌هایی مانند مهران دوستی کم نداشتیم و نداریم و می‌توانم بگویم مرزی برای اجراها قائل نبودند و با اجرا و صدایشان مخاطب را به خود  جذب می‌کردند.


حسین رفیعی: «دست به نقد» یک طنز انتقادی است
رفیعی تصریح کرد: هدف ارائه علم و استعداد در قالب هنر است که متناسب با خوراک و سلیقه مردم شکل می‌گیرد، به این منظور باید بگویم هر کمدی و طنزی صرفاًً طنز و خنداندن مردم نیست.

مجری برنامه‌ «اینجا ایران است» عنوان کرد: ما انسان‌ها بر روی یک خط و یک مرز کار می‌کنیم، زنده هستیم و پویایی داریم، نباید خودمان را محدود به یک زمان و یک ژانر و حرفه کنیم.

وی ادامه داد: هنر تنها رشته‌ای است که مانند آب روان است و ما هر روز به وفور استقبال و تقاضای جوانان را برای ورود به این عرصه می‌بینیم.



رفیعی افزود: تا به امروز چهارشنبه‌ها در برنامه «مردم چی میگن» با آموزش آشپزی و چاشنی طنز در کنار پیمان طالبی که یکی از گویندگان مطرح رادیو جوان است، اجرا می‌کنم.

رفیعی در پایان با تأکید بر اینکه رسانه ملی، رسانه فرهیخته‌ای است، اظهار داشت: رسانه ملی ایران جزو پاک‌ترین و فرهیخته‌ترین رسانه‌های جهان است، ما در کشوری زندگی می‌کنیم که غنی از فرهنگ، ادبیات، موسیقی و... است و نباید با دیدی خودخواهانه به آن بنگریم. ما حق نداریم برای شادی یک قشر از جامعه پای بر ارزش‌های دیگران بگذاریم، گاهی طنز انتقادی، تلنگری برای بهتر نشان‌دادن و آگاه‌سازی هنجارهای اجتماعی در اجتماع است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس