ارژنگ امیرفضلی با بیان اینکه فیلم های که علیه ایران ساخته می شود کاملا پوچ و بی محتوا هستند ، گفت: فیلم هایی مانند" 300 "و " ارگو " آنقدر مضحک و بی ارزش بوده که خیلی ها آن را نگاه نکرده اند.

به گزارش مشرق، ارژنگ امیر فضلی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: دفعه اولی که فیلمنامه "فیلسوف های احمق" را خواندم خوشم نیامد اما بعد از مطالعه مجدد آن متوجه شدم که نقش خاص و عجیب و غریبی به من پیشنهاد دادند و این فیلم پر از شخصیت های متفاوت است.
 
وی افزود: من در "فیلسوف های احمق" نقش یک شاعر و خواننده خارج از کشور به نام گلدین را ایفا می کنم فیلمنامه را حدود چهار روز مطالعه کردم و ذهن من را درگیر کرد زیرا من عاشق نقش هایی هستم که با آن کلنجار بروم و ذهنم را درگیر کند و نقش من همه این ویژگی ها را داشت و مطمئنم آن را به خوبی در می آورم.
 
امیر فضلی ادامه داد: عده ای می گویند فیلم هایی بر علیه ما در آن سوی مرزها ساخته شده اما من می خواهیم بپرسم کدام فیلم بر علیه ما بوده؟ "300" که فقط یک کارتون با محتوای پوچ بود. "آرگو"  هم که عده ای می گویند محتوای توهین آمیز بر علیه ما داشته را اصلا من ندیده ام . خودتان توجه داشته باشید که این فیلم ها چقدر مضحک و بی ارزش بوده اند که خیلی ها آن را ندیده اند.
 
این بازیگر با اشاره به گریمش در "فیلسوف های احمق" ادامه داد: شاید از نظر دیگران گریم من در این فیلم متفاوت باشد اما از نظر خودم گریم متفاوت آن چیزی است که مثلا شبیه یک حیوان شوم یا از من یک دراکولا در بیاورند با تمام این تفاسیر فکر می کنم یک گریم عادی در این فیلم دارم. ما یک عمر است داریم گریم می شویم.
 
بازیگر "اخراجی ها " با اشاره به گزیده کاری اش گفت: من در این چند ساله گزیده کار نشده ام روزگار است دیگر، یک وقتی کم رنگ و یک وقتی پر رنگ می کند.
 
امیر فضلی در پایان با تاکید به وجود برخی از فیلمنامه های سخیف خاطر نشان کرد: به نظرم تلویزیون و سینما کم کار شده اند و همیشه فقط برخی بازیگران خاص به ایفای نقش می پردازند که این خود می تواند یکی از دلایل آن باشد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس