کد خبر 455399
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

«دست به نقد» بعد از احسان علیخانی و حذف «ورزش و مردم» به سراغ خندوانه می‌رود.

به گزارش مشرق، کیوان ملک مطیعی نویسنده و بازیگر مجموعه‌ «دست به نقد» گفت: ابتدا به عنوان نویسنده در مجموعه «خنده بازار» وارد گروه کاری شهاب عباسی شدم و بعد از یک سال، به عنوان بازیگر به جای یکی از افراد گروه جلوی دوربین رفتم و در قسمت «حرف حرف» ایفای نقش کردم. بعد از مجموعه «خنده بازار» شروع به ساخت «شکرآباد» کردیم و بعد از یک استراحت طولانی و با دوستان قدیمی از جمله حسین رفیعی، سیاوش مفیدی، و ... با مجموعه «دست به نقد» دست به کار شدیم.

وی درباره روند مجموعه «دست به نقد» بیان کرد: سی و پنج درصد از پروژه «دست به نقد» تکمیل شده و در پی آیتم ثابت جدید و ایده‌ای نو در قسمت‌های مختلف این مجموعه هستیم.

ملک مطیعی ادامه داد: «دست به نقد» با تغییرات جدیدی در آیتم‌ها از جمله حذف برنامه «ورزش و مردم» و به چالش کشیدن برنامه پرمخاطب «خندوانه» به روی آنتن می‌رود.

وی به تفاوت‌های مجموعه‌های آیتمی طنز با دیگر ساختارهای برنامه‌سازی اشاره کرد و گفت: ساختار برنامه‌های طنز آیتمی به علت رعایت نکاتی چون بازه زمانی کوتاه، پرداختن به موضوعات انتقادی، حضور شخصیت‌های مختلف در بخش‌های متنوع این دست مجموعه‌ها و ارائه صحیح مفاهیم به مشکل برمی‌خورند و با توجه به رعایت این موارد پرداختن به موضوعات و نگارش در این حوزه سخت می‌شود.

ملک مطیعی بازیگر مجموعه «خنده بازار» در پایان مجموعه «دست به نقد» را این‌گونه روایت کرد: مجموعه «دست به نقد» با نگاهی به نقد هنجارهای اجتماعی، سعی در ساختن فضایی مفرح و البته آموزنده و همچنین ارائه خوراکی صحیح دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس