در روز دوشنبه ۳۰ شهریور ماه ۹۴ همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) و آغاز هفته دفاع مقدس پیکر مطهر ۳ شهید گمنام در تهران تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، در روز دوشنبه 30 شهریور ماه 94 همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) و آغاز هفته دفاع مقدس پیکر مطهر سه شهید گمنام در بوستان مجیدیه واقع در منطقه چهار تهران تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

این مراسم از ساعت 16 از مقابل مسجد چهارده معصوم(ع) واقع در بزرگراه رسالت، خیابان شهید هدایتی آغاز می‌شود و تا محل خاکسپاری در بوستان مجیدیه ادامه خواهد داشت. این مراسم با سخنرانی محمد باقر قالیباف شهردار تهران همراه خواهد بود.

یکی از این شهدای گمنام  جوانی 19 ساله است که در عملیات محرم و در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسیده، دیگری 21 ساله که در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به شهادت رسیده و سومین شهید 20 ساله  است که از غواصان شهید عملیات کربلای 4 است که در جزیره ام الرصاص به شهادت رسیده‌ است.

مراسم وداع با پیکر شهدا نیز امشب 29 شهریور ماه 94 در سه مسجد احمدیه واقع در خیابان شهید آیت، چهارراه سرسبز، تقاطع مینو، چهارده معصوم(ع) واقع در بزرگراه رسالت، خیابان شهید کرد و الرسول(ص) واقع در میدان رسالت برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس