کد خبر 469097
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹

مرد دوم جنبش انصار الله یمن تأکید کرد، تحولاتی در روزهای آینده روی خواهد داد که جهانیان را شگفت زده و مستکبران را مبهوت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، "یوسف الفیشی" در مطلبی با عنوان " تنها گزینه" نوشت:

ارتش ، کمیته های مردمی و ملت بزرگ ما در راه خدا می جنگند و وارد میدان دفاع مقدس و مقابله با آمریکا و کشورهای مورد حمایتش در منطقه شده اند کشورهای مستکبری که به یمن تجاوز می کنند و جان ، مال و ناموس مردم و حاکمیت و اقتصاد کشورش را برای خدمت به رژیم اسرائیل هدف گرفته اند رژیمی که نگرانی خود از انقلاب 21 سپتامبر  2014 یمن را علناً اعلام می کند.

انقلاب 21 سپتامبر 2014 یمن باعث سرنگونی مزدوران اسرائیل در یمن شد و زمینه آزادی و استقلال ملت را فراهم و این کشور را از یوغ اقتصادی ، سیاسی ، نظامی ، امنیتی و فرهنگی استکبار رهانید.

آزادیخواهی ملت یمن علت اصلی آغاز تجاوز تمام عیار استکبار است، تجاوزی که از شش ماه پیش تاکنون همچنان ادامه دارد و با محاصره اقتصادی ظالمانه و کثیف و سکوت جامعه جهانی همراه شده است و این در حالیست که زنان و کودکان و بخشهای درمانی ، آموزشی و رسانه ای و همه زیرساخت ها ، مراکز اقتصادی و همه تأسیسات حیاتی به آماج حملات متجاوزان تبدیل شده است و متجاوزان به هیچ یک از قوانین الهی و انسانی پایبند نیستند و وحشیگری آنها در میان حیوانات درنده نیز دیده نمی شود.

ملت یمن قهرمانانه در برابر متجاوزان ایستاده اند و به دفاع فداکارانه از کشور خود می پردازند و در برابر خود تنها یک گزینه می بینند و آن گزینه هم حمله به عمق خاک دشمن است زیرا این گزینه تنها گزینه برای متوقف کردن تجاوزات و شکستن هیبت متجاوز است.

ملت یمن پس از شش ماه قربانی دادن و بمباران شدن به این گزینه رسیده است. 
ملت یمن مصمم به متوقف کردن تجاوزات داعش بزرگ و شکستن هیبت دشمن در عمق خاکش است زیرا جامعه جهانی در قبال کشتار ملت و تخریب زیرساخت های یمن سکوت کرده است.
تحولات بزرگی در روزهای آینده اتفاق خواهد افتاد که جهانیان را شگفت زده و مستکبران جهان را مبهوت و حیران خواهد کرد .

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • علی ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    اِن‌شاالله به حول قوۀ الهی... به برکت صلوات بر محمد و آل محمد (صل‌الله علیه و آله و سلّم)
  • همتی ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    در عجبم چرا چاه های نفت این رژیم منحوس عربستان را نمی زنید تا هم به اقتصاد عربستان وکشورهای حامیش صدمه اساسی زده باشید.یا علی
  • مهماندار هواپیما ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    انقلاب برای استقلال هزینه دارد
  • علی ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    معلومه که انصارالله قصد دارد جبهه جنگی را در عمق خاک دشمنش طراحی واجراکند که قطعا توان این کار را برای برهم زدن توازن قوای آلزایمریها دارد انشاالله
  • جواد ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    امریکا از روی کار امدن شیعیان در کشورهای عربی به شدت هراسان است و برخلاف ادعای حقوق بشری اش از کشتار مردم یمن حمایت میکند. اما انصارلله به زودی مزدوران امریکا را غافلگیر میکند .
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    6 ماهه دارن همینو میگن
  • ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    درود خدا بر انصارالله لعنت خدا بر آل سعودی یهودی
  • مطلع لامرد ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    امیدواریم کاری بکنند و این رژیم ال سعود را ادب کنند...ولی چندین بار این حرف ها را زدند ولی بهش عمل نکردند
  • مجید ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    بزن کارو تموم کن یمن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس