کد خبر 469046
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰

در حالی که عربستان بعد از تشدید حملات زمینی علیه شهر راهبردی مارب، خود را برای گسترش تجاوز زمینی در خاک یمن آماده می‌کند، شاه سلمان عربستان شب گذشته با باراک اوباما در یک تماس تلفنی گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، شاه سلمان و باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در این تماس تلفنی پیرامون تحولات منطقه و بین المللی گفت‌وگو کردند.

این خبرگزاری به موضوع تدارک عربستان برای گسترش حملات زمینی خود به خاک یمن اشاره نکرد.

کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا از کودک کشی عربستان در یمن حمایت کرده و سازمان های بین المللی از جمله شورای امنیت سازمان ملل تاکنون واکنش عملی از خود نشان نداده‌اند.

جنبش انصار الله با صدور فراخوان عمومی از نیروهای مقاومت مردمی و مردم یمن خواست در همه مناطق به حالت آماده باش امنیتی باشند.

این جنبش به نیروهای مقاومت مردمی دستور گشت زنی‌های مداوم و بازرسی‌های دقیق صادر کرد.

فراخوان انصارالله برای اعلام آماده باش در صنعا در پی تجاوز زمینی عربستان و کشورهای عضو ائتلاف تجاوز به یمن به مارب واقع در شمال شرقی این کشور صادر شد.

عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده‌ای را علیه یمن آغاز کرد تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تامین می‌کنند، جلوگیری کند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس