کد خبر 469081
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱

به تازگی خبری با عنوان پلمپ شدن پارک ارم به دلیل وقوع حادثه‌ای که منجر به کشته شدن 2 نفر شده است در شبکه‌های اجتماعی منتشر و بازنشر می‌شود.

 به گزارش مشرق، به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی، مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

** شایعه**

اخیراً مطلبی جعلی با عنوان کشته شدن 2 نفر در اثر پرت شدن از چرخ و فلک‌ واقع در پارک ارم در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، این مطلب همچنین ادعا می‌کند که بر اثر این حادثه این پارک توسط مسئولان مربوطه پلمپ شده است.

از شایعه تا واقعیت پلمپ پارک ارم +عکس 

**واقعیت**

تصویر مورد استناد مطلب فوق مربوط می‌شود به حادثه  چرخ و فلک شهربازی «لونا پارک ائل گولی تبریز» در سال 91 که بر اثر آن پدر و مادر خانواده‌ای جان خود را از دست دادند.

از شایعه تا واقعیت پلمپ پارک ارم +عکس

از شایعه تا واقعیت پلمپ پارک ارم +عکس

ضمن اینکه ایرج جهانگیر مدیر عامل مجموعه تفریحی ارم سبز نیز خبر پلمپ شدن پارک ارم را تکذیب و اعلام کرده است: «در پی انتشار خبر پلمپ پارک ارم، از طریق پلیس فتا با شخصی که این اخبار را منتشر کرده برخورد قانونی می‌شود».
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    1 0
    بعض ها واقعا شورش رو دراوردند هر حرفي دلشون ميخواهد ميزنن اگه برخورد جدي با چندتاشون بشه ديگه كسي جرات انتشار اين اخبار رو پيدا نميكنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس