دادستان دشتستان گفت: کیفر خواست علیه متهمان پرونده حادثه چرخ فلک شهر برازجان از سوی دادستانی صادر و پرونده به دادگاه ارسال شده است.

 به گزارش مشرق، یاسر حیدری روز دوشنبه در باره وضعیت پرونده حادثه چرخ فلک شهربازی برازجان افزود: این حادثه در روز 13 فروردین امسال رخ داد و به مرگ مرحوم 'طیبه محمدی' و صدمه بدنی به فرزندش 'آرمین راستی' منجر شد.

وی اضافه کرد: پس از این حادثه موضوع ابتدا به کارشناسی ایمنی و حوادث ارجاع و پس از وصول نظریه کارشناسی به مقصران حادثه که دو نفر بودند، تفهیم اتهام صورت گرفت.

حیدری ادامه داد: با تفهیم اتهام صورت گرفته قرار تامین متناسب صادر و متهمان پس از ابلاغ نظریه کارشناس هر دو به نظریه بدوی کارشناس اعتراض کردند که موضوع به هیات سه نفری کارشناسی ارجاع شد.

دادستان دشتستان اظهار کرد: پس از ارجاع موضوع به هیات سه نفری و پس از وصول نظریه هیات سه نفره از متهمان آخرین دفاع اخذ و در پایان توسط دادیار قرار جلب به دادرسی صادر شد.

وی بیان کرد: پس از موافقت با قرار جلب، پرونده 26 مردادماه منتهی به صدور کیفر خواست علیه متهمان و برای صدور حکم مقتضی به دادگاه ارسال شد.

حیدری اظهار داشت: همه تحقیقات مقدماتی و انجام مراحل کارشناسی در پرونده مذکور در وقت فوق العاده و خارج از نوبت رسیدگی شده است.

دادستان دشتستان یادآور شد: هم اکنون تنها چرخ فلک شهر بازی برازجان برای پیشگیری از حوادث احتمالی در پلمپ است تا زمانی که نقایص آن بطور کامل برطرف و استانداردهای لازم رعایت نشده فک پلمپ نخواهد شد.

وی در باره برخی شایعات مبنی بر آزادی بدون قید متهمان گفت: شایعاتی مبنی بر آزاد بودن بلا قید متهمان صحت ندارد و تامین لازم از متهمان اخذ شده است.

شهر برازجان با بیش از 100 هزار نفر جمعیت مرکز شهرستان دشتستان در فاصله 65 کیلومتری شرق بوشهر واقع است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس