کد خبر 469077
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸

تروریست‌های مسلح، روز جمعه ۴۰۰ موشک به دو شهرک شیعه‌نشین الفوعه و کفریا در استان ادلب در شمال غربی سوریه شلیک کردند.

شلیک ۴۰۰ موشک به «کفریا» و «الفوعه» در ادلب
به گزارش مشرق، «اسکای‎نیوز» نوشت: گروه موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» (وابسته به معارضان) اعلام کرد تروریست ها، روز جمعه با 400 فروند موشک به روستاهای شیعه‌نشین الفوعه و کفریا در استان ادلب در شمال غربی این کشور حمله کردند.

این منبع افزود، گروه‌های تروریستی از جمله گروه تروریستی «جبهه النصره» دست‌کم 2 خودروی بمب‌گذاری شده را در این روستاهای محاصره شده منفحر کردند.

در پی این حملات، درگیری‌های شدیدی میان نظامیان سوریه و عناصر تروریستی روی داد که دست‌کم 17 تروریست به هلاکت رسیدند.

در همین حال، تلویزیون «المنار» لبنان به نقل از منابعی گزارش داد پس از آنکه کمیته‌های مردمی حمله عناصر تروریستی از جمله جبهه النصره به روستاهای الفوعا و کفریا را دفع کردند، آرامش محتاطانه‌ای در این مناطق حاکم است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سهراب ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    آزادگی و حریت و زیر بار ننگ نرفتن هزینه دارد و این شیعیان مظلوم همانند مولایشان امام حسین (ع) در برابر یزیدیان زمان استوار مانده اند مرگ بر آمریکا و اذناب پلیدش (اسرائیل ، اردوغان ، کشورهای مرتجع عرب و تروریست های تکفیری اجاراره ای ) کاش می شد ما در کنار شما شیعیان مظلوم بودیم و در رنج و مبارزه شما علیه این جرثومه های فساد سهیم می شدیم آیا راهی پیدا می شود تا ما در کنار شما باشیم ؟ چرا رسانه ها خفقان گرفته اند و صدای این مظلومان را بازتاب نمی دهند ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس