کد خبر 468922
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

فرمانده پلیس‌‌راه دماوند- فیروزکوه از ترافیک نیمه‌سنگین به سمت شهر تهران خبر داد و گفت: در محور فیروزکوه، بارش شدید تگرگ و باران گزارش شده است.

به گزارش مشرق، علی نیک‌روش دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به وضع ترافیک در محور فیروزکوه اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک به سمت استان مازندران روان و به سمت شهر تهران نیمه‌سنگین است.

وی به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه اشاره کرد و گفت: از صبح امروز تا ساعت 24، تردد تریلر در این محور ممنوع است تا به تردد خودروهای سواری کمک شود و همچنین حادثه‌ای رخ ندهد.

فرمانده پلیس‌ راه دماوند- فیروزکوه با بیان اینکه امروز حادثه جدی در این محور به وقوع نپیوسته است، افزود: شب گذشته در نزدیکی منطقه گیلاوند، یک دستگاه کامیون واژگون شد که مصدومان توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند و اکنون اطلاعی در خصوص وضع سلامتی مصدومان این سانحه نداریم.

نیک‌روش تصریح کرد: با توجه به بارش شدید باران و تگرگ، تمام محور فیروزکوه لغزنده است و به رانندگان توصیه می‌شود تا سرعت مجاز و حدفاصلی طولی با خودروی جلویی خود را رعایت کنند تا بر اثر لغزندگی دچار حادثه نشوند.

وی بیان کرد: تمام نیروهای پلیس‌ راه در طول محور مستقر هستند و 14 دوربین هوشمند ثبت تخلف نیز تخلفات رانندگی را به ثبت می‌رساند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس