کد خبر 468572
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸

رییس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت: درحال حاضر با توجه به مه آلود بودن بخش هایی از مسیر کندوان (کرج - چالوس) در منطقه هزار چم ترافیک نیمه سنگین است.

به گزارش مشرق، رضا کاوه روز پنجشنبه افزود: به علت مه آلودگی در منطقه هزارچم و حجم خوردوها در مسیر کندوان ترافیک نیمه سنگین و تردد خودروها به کندی صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: هر لحظه بر تعداد خودروها در مسیر رفت و برگشت جاده کرج - چالوس افزوده می شود و هم اکنون به ویژه در شهر مرزن آباد، ولی آباد، پل زنگوله و سیاه بیشه شاهد ترافیک نیمه سنگین می باشیم.
وی خاطرنشان کرد: بارش باران شب گذشته موجب بروز مقطعی ریزش سنگ ریزه در کناره های جاده شده است که با فعالیت شبانه روزی نیروهای راهداری چالوس و بسیج تمامی امکانات در حال حاضر مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد و تمامی نیروهای راهداری در منطقه به حال آماده باش کامل در آمده است تا در صورت نیاز وارد عمل شود.
کاوه از رانندگان خواست با توجه به مه آلودگی بخش هایی از این مسیر و کاهش دید در عمق 500 متری با سرعت مطمئنه حرکت کنند و تجهیزات لازم را نیز همراه داشته باشند.
وی گفت: بر اساس اعلام پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه الی 2 بامداد روزشنبه از15 کیلومتری بالای مرزن آباد(دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
مسوول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز به خبرنگار ایرنا، گفت: در حال حاضر هوا در سیاه بیشه مه آلود و عمق دید حداکثر 500 متر است.
وی درجه حرارت این منطقه را 13 درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: دما در این منطقه از عصر امروز (پنجشنبه) ابری و کاهش نسبی حداقل پنج درجه همراه با بارش باران و رعد و برق که تا جمعه شب این وضعیت ادامه خواهد داشت.
جاده کرج- چالوس شامگاه چهارشنبه در محدوده تونل های 6 و7 واقع در استان البرز براثر جاری شدن سیلاب و ریزش کوه مسدود شده بود که با تلاش نیروهای راهداری بعد از چند ساعت باز و تردد در آن در حال انجام است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس