سی و دومین نمایشگاه تخصصی «دستاورد های صنعت هسته ای» همزمان با نوزدهمین کنگره «پزشکی هسته ای» در همدان افتتاح شد.

 به گزارش مشرق، سی و دومین نمایشگاه تخصصی «دستاورد های صنعت هسته ای» ظهر چهارشنبه همزمان با نوزدهمین کنگره «پزشکی هسته ای» در همدان افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه حسین خلفی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی، محسن ساغری رئیس انجمن پزشکی هسته ای ایران، دبیر ملی کنگره، محمد ناصر نیک بخت استاندار همدان، حبیب الله موسوی بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان و تعدادی از مسئولان استان حضور داشتند.

نمایشگاه دستاورد های صنعت هسته ای از ۲۵ تا ۳۱ شهریور به مدت شش روز در سالن شهید یونسی دانشگاه علوم پزشکی همدان دایر خواهد بود.

نمایشگاه دستاورد های صنعت هسته ای دارای ۲۳ غرفه و در سه بخش چرخه سوخت نیروگاه، تولید انرژی و کاربرد های جانبی هسته ای است که ۴۰ نفر از سازمان انرژی اتمی برای ارائه توضیحات در این نمایشگاه حضور دارند.

۴۰۰ قلم از اقلام نمایشگاهی در سی و دومین نمایشگاه دستاورد های صنعت هسته ای به همراه سه ماکت از نیروگاه بوشهر نیز در معرض بازدید قرار دارد.

در این نمایشگاه افراد بازدید کننده به تیم های ۲۵ تا ۳۰ نفره تقسیم شده و با حضور در هر غرفه از سوی کارشناس حاضر در غرفه توضیحات لازم ارائه می شود و جامعه هدف نمایشگاه افراد دانشگاهی است.

بازدید برای عموم محدودیت ندارد اما نمایشگاه صبح ها برای متخصصان و دانشگاهیان و بعدازظهرها برای عموم در نظر گرفته شده است.

گفتنی است نخستین نمایشگاه دستاورد های هسته ای کشور در سال ۸۷ در دانشگاه تهران و سی و یکمین نمایشگاه نیز اردیبهشت ماه امسال در تبریز برگزار شد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس