جلد هفتم از مجموعه کتاب‌های «عند ربهم یرزقون» منتشر شد. این مجلد به 360 شهید شرق استان لرستان می‌پردازد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سرهنگ مجید شیخیان کازرونی، نویسنده مجموعه کتاب‌های «عند ربهم یرزقون» گفت: جلد هفتم این کتاب که به 360 تن از شهیدان شرق استان لرستان یعنی شهرهای الیگودرز، ازنا و درود می‌پردازد، از سوی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش منتشر شد.
 
وی با بیان این‌که تالیف این مجموعه کتاب‌ها مورد تاکید امیر سرتیپ احمد پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، درباره محتوای این آثار توضیح داد: در جلد هفتم «عند ربهم یرزقون» به زندگینامه، وصیت‌نامه و خاطرات شهیدان ارتشی این سه شهر پرداخته‌ام. همچنین تصاویری از هر شهید در ابتدای هر زندگینامه آمده است.
 
سرهنگ شیخیان کازرونی درباره شیوه گردآوری مطالب این کتاب توضیح داد: بیشتر این اطلاعات از آرشیو بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان حفظ آثار ارتش و گفت و گو با خانواده شهیدان فراهم آمده است. البته من مدیریت اطلاع‌رسانی پایگاه اطلاع‌رسانی شهدای ارتش را بر عهده دارم که سایتی تعاملی با مخاطبان است. برخی اطلاعات شهیدان از این طریق تهیه شده است.
 
وی افزود: بیست شهید شاخص شهر‌های الیگودرز، ازنا و درود در این کتاب معرفی شده‌اند و در آیین رونمایی کتاب که چندی پیش در لرستان برگزار شده بود، امیرسرتیپ پوردستان نیز حضور داشت.
*ایبنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس