کد خبر 468223
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۸، از اجرای طرح شناسایی نقاط کور ترافیکی و رفع مشکلات تردد؛ همزمان با بازگشایی مدارس، در شرق تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، منصور هنرور معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۸ گفت: به منظور تسهیل و تسریع توام با ایمنی در حرکت دانش آموزان و وسایل نقلیه؛ همچنین کاهش سرعت ترافیک عبوری، طرح شناسایی  نقاط کور ترافیکی در شرق تهران به اجرا در آمد.

وی با اشاره به آمادگی معابر و مدارس شرق تهران برای سال تحصیلی جدید؛ با همکاری پلیس راهور و شورایاران محلات۱۳گانه  افزود: نصب تابلوهای هشدار دهنده و اخباری عبور دانش آموزان در حریم ۵۰ متری از مدرسه، خط کشی معابر پیاده مقابل مدارس از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل و ترافیک است.

هنرور گفت: امیدوارم  با کاهش زمان تاخیر و زمان جلوگیری از تراکم ترافیکی در نقاط بحرانی، امنیت عبور دانش آموزان و دانشجویان را در روزهای نخستین آغاز سال تحصیلی تامین نماییم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یاشار ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    نقاط کور جنوب غرب تهران رو چه کسی و چه زمانی شناسایی میکنه؟!! بزرگراه یادگار امام کی میخواد تموم بشه؟!چرا شهرداری به شرق تهران بیشتر از غرب توجه میکنه؟!!برگراه امام علی رو با سرعت تمام تمومش کردند ولی یادگار سالهاست همینجوریه/با توجه به بافت قدیمی جنوب غرب تهران واقعا باید توجه ها بیشتر باشه به این منطقه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس