کد خبر 468030
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵

هر هفته از شنبه تا چهارشنبه درس خارج فقه و اصول در مناطق مختلف تهران برگزار می شود.

 به گزارش مشرق، با شروع سالِ تحصیلی ۹۵-۹۴، درس خارج فقه و اصول در مناطق مختلف شهر تهران برگزار می شود. سرویس قرآن و معارف با بررسی کامل به احصا تعدادِ این دروس پرداخته و برای استفاده طلاب، جزئیات آنها را منتشر می کند.

فهرست دروس خارجِ حوزه علمیه استان تهران

 آیت الله سیدعلی حسینی خامنه ای
 درس خارج ایشان، سه روز در هفته از ساعت 7 صبح در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می شود.

آیت الله سید محمدحسین مرتضوی لنگرودی
درس خارج فقه ایشان، شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 صبح در بیت این مجتهد واقع در خیابان ری، قبل از میدان قیام، کوچه انصاری برگزار می شود.

آیت الله مرتضی شهیدی کلهری
ایشان در مسجد میرزا موسی واقع در بازار تهران تدریس خارج فقه و اصول دارند.

آیت الله محمد امامی کاشانی
ایشان تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری (سپهسالار) است و ضمن فعالیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، در این مدرسه تدریس خارج فقه و اصول نیز دارند.

آیت الله سید عبدالجواد علم الهدی
درس خارج فقه و اصول این فقیه در نیمه اول سال شمسی، صبح ها، ساعت 10 و بعداظهرها ساعت 18؛ و در نیمه دوم سال شمسی، صبح ها، ساعت 10 و بعداظهرها ساعت 16 در دفتر ایشان واقع در بلوار قیام، ابتدای خیابان شهید مشهدی رحیم، برگزار می شود. ع

 آیت الله جواد غروی علیاری
درس خارج فقه ایشان، شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 9:30 صبح در مسجد فاطمیه واقع در میدان تسلیحات برگزار می شود. درس این فقیه، به جز ایام ماه رمضان، در طول سال برپا است.

 آیت الله احمد محسنی گرکانی
درس خارج فقه ایشان از 8:45 تا 9:30 صبح روزهای یک شنبه تا چهارشنبه هر هفته در مسجد سید عزیزالله بازار بزرگ تهران برگزار می شود.

 آیت الله صادق آملی لاریجانی
درس خارج اصول رئیس قوه قضاییه ساعت 8 صبح روزهاي يكشنبه، تا سه‌شنبه هر هفته در محل حوزه رياست این قوه برگزار می شود.

 آیت الله محمد محمدی ری شهری
درس خارج فقه تولیت آستان مقدسِ حرم و مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم حسنی همه روزه صبح ها برگزار می شود و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به پایگاه اطلاع رسانی ایشان به نشانی http://www.reyshahri.ir/ مراجعه نمایند.

 آیت الله سیدمحمدحسین میرسجادی
درس خارج ایشان از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 تا 7:20 صبح، درس فقه و از 7:30 تا 8 صبح، درس اصول برگزار می شود. محل برگزاری این دروس، در بیت ایشان واقع در خیابان ری جنوبی، نرسیده به خیابان خراسان، پلاک 7 است.

 آیت الله سیدحبیب الله حسینی
درس خارج فقه ایشان، از ساعت 10:20 تا 10:40 صبح در دفتر آیت الله سیدعبدالجواد علم الهدی برگزار می شود. دفتر آیت الله سیدعبدالجواد علم الهدی در بلوار قیام، ابتدای خیابان شهید مشهدی رحیم واقع است.

 حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر هاشمی
درس ایشان از ساعت 7 صبح در مدرسه علمیه حضرت قائم (عج) چیذر به نشانی شمیران، چیذر جنوبی، نرسیده به میدان شهید اندرزگو برگزار می شود.

 حجت اسلام و المسلمین محسن کازرونی
وی یک شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 7 الی 7:45 در مدرسه آیت الله مجتهدی، درس خارج اصول؛ و شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 9 صبح در مدرسه علمیه مروی، درس خارج فقه؛ و همچنین هر هفته در مدرسه علمیه امام صادق (ع) کرج درس خارج فقه دارند. علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به وبلاگ http://kharej.blogfa.com/ مراجعه نمایند.

 حجت الاسلام و المسملین دکتر روح الله قرهی
درس خارج فقه وی در مدرسه علمیه امام مهدی (عج) واقع در  تهرانپارس، شهرک حکیمیه، والفجر، انتهای بلوار نور، جنب پارک ساحل، مهدیه القائم المنتظر برگزار میشود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به پایگاه اطلاع رسانی http://www.emammahdy.com مراجعه نمایند.

 حجت الاسلام و المسملین علی اکبر صادقی رشاد
درس خارج وی روزهای زوج از ساعت 7 تا 8 صبح در مدرسه علمیه امام رضا (ع) به نشانی خیابان شهید مصطفی خمینی، مقابل بیمارستان دکتر سپیر برگزار می‌شود.

منبع: شبستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس