کد خبر 467806
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲

بنابر اعلام وزارت دادگستری کویت، دادگاه عالی ضد تروریستی این کشور برای 7 تن از عوامل دخیل در حمله انتحاری یک عضو گروه تروریستی تکفیری داعش در مسجد امام جعفر صادق (ع) این کشور حکم اعدام صادر کرده است.

گروه بین الملل مشرق- بنابر اعلام وزارت دادگستری کویت، دادگاه عالی ضد تروریستی این کشور برای 7 تن از عوامل دخیل در حمله انتحاری یک عضو گروه تروریستی تکفیری داعش در مسجد امام جعفر صادق (ع) این کشور حکم اعدام صادر کرده است. بنابر این گزارش، این افراد وظیفه تجهیز، رصد، انتقال و تدارکات این عملیات تروریستی را بر عهده داشته اند.

صدور حکم اعدام برای عوامل حمله تروریستی کویت

لازم به ذکر است که در حمله انتحاری یک تروریستی داعشی با نام "خالد الشمری" تبعه عربستان سعودی و متولد کشور کویت به مسجد امام جعفر صادق (ع) واقع در منطقه "الصوابر" کویت حداقل 30 نفر به شهادت رسیده و دهها تن دیگر بشدت زخمی شدند. این حمله انتحاری در ماه مبارک رمضان انجام شد و عامل انتحاری در حین نماز وارد مسجد شده و خود را در میان نمازگزاران روزه دار منفجر کرده بود.

صدور حکم اعدام برای عوامل حمله تروریستی کویت

بدنبال این حادثه، امری کویت شخصا در محل جنایت حاضر شده و قول برخورد شدید با عوامل این حمله را داد. علاوه بر آن مجلس عزای بزرگی برای شهدای این حمله از سوی دولت و دربار پادشاهی کویت ترتیب داده شده و امیر کویت با حضور در این مجلس بر عزم کشورش برای ریشه کنی تروریسم تکفیری تاکید کرد.

صدور حکم اعدام برای عوامل حمله تروریستی کویت

صدور حکم اعدام برای عوامل حمله تروریستی کویت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس