کد خبر 467346
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹

اشتباه "سعد الدین حریری" نخست وزیر سابق لبنان در تسلیت به "ملک سلمان" به دلیل حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام، سیلی از نظرات تمسخرآمیز را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت.

به گزارش مشرق، سعدالدین حریری در توییتر تصویری از تلگراف تسلیت خود به ملک سلمان را منتشر کرد که در آن به جای "حرم مکی" به اشتباه نوشته شده بود: "حرم ملکی" (حرم پادشاهی) و همین یک اشتباه به ظاهر ساده برای شعله ور شدن "توییتر" کافی بود.

فعالان شبکه اجتماعی توییتر این نوشته حریری را دستمایه نظرات طنز آمیز خود قرار دادند و البته پاسخ جواد نصرالله فرزند دبیر کل حزب الله لبنان در این میان قابل توجه بود.

وی که از فعالان تاثیر گذار در فضای اجتماعی است، در واکنش به متن سعد حریری نوشت: ما در حرم مکی حج گزارده ایم یا حرم ملکی؟... و در ادامه چنین آورده: "اوه.. ببخشید! هرکسی در حرم پروردگار خود حج می گزارد"!

جواد نصرالله نوشته خود را با هشتگ # مجولق به پایان برده که یاد آور کلمه مجوقل (نام یک گروهان در ارتش لبنان) است که حریری چندی پیش هنگام سخنرانی نتوانست آن را درست تلفظ کند.

گاف جنجالی حریری در پیام تسلیت به سلمان+عکس
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    0 0
    اشتباه؟! به نظر من که اتفاقا اشتباهش درست بوده! آل سعود ملعون مسجدالحرام رو برای پادشاهی نحس خودش محاصره کرده .
  • ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    0 0
    بالاخره نسخه همشونو میپیچیم لبیک یا حسین
  • محمود سلمانی ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    0 0
    خاندان آل یهود (دودمان شالامون قرقوزی یهودی و ... ) هر آنچه می کنند بوی خیانت می دهداز رژه زره پوش ها در مسجدالحرام و مسجد النی تا حرکت آن شرطه چکمه پوش درخانه ی کعبه و کشتار میهمانان خدا و ... اصل وجود آن جرثقیل ها حالتی شیطانی بر فراز مکه دارد و گمان ما و برخی علما بر آن است این حادثه بوی تعمد دارد حرمت شکنی غیر مستقیم از خانه ای که نماد توحید است را علنا گفته اند العیاذ با... نماد بت پرستی است و باید تخریب شود به هر بهانه ای بهانه ی سال های سال کار نرم و آرام آرام آن هاست ... آن ها این حرکت نرم غورباقه داغ کنی را سال ها است بارها و بارها تمرین نموده اند.
  • ali ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    0 0
    اتفاقا عمدا اینطور نوشته و درست نوشته
  • ali ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    0 0
    اتفاقا عمدا اینطور نوشته و درست نوشته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس