کد خبر 466418
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اجازه دهید مسابقات جهانی کشتی تمام شود بعد در مورد نتایج آن اظهارنظر می‌کنیم.

به گزارش مشرق، نصرالله سجادی در حاشیه نشست با روسای فدراسیون‌های ورزشی در جمع خبرنگاران درباره اعتراض برخی از روسای فدراسیون‌ها به شرایط ارزیابی فدراسیون‌ها گفت: من در این نشست اعتراضی ندیدم. یک نظام ارزیابی عملکرد داریم که آن را ابتدای سال اعلام کردیم و نظر ما این است که با فدراسیون‌ها در تعامل باشیم و با تک تک آنها جلسه مجزایی را برگزار می‌کنیم تا ببینیم که در کدام شاخص‌ها احتیاج به کمک دارند و حتی ممکن است نمره ارزیابی‌ها کاهش یابد.

وی درخصوص جزئیات تفاهم‌نامه همکاری ایران و اندونزی گفت: در این تفاهم‌نامه محورهای کلی آمده و جزئیات آن نیز اعلام می‌شود. درباره تبادل مربی، همکاری تیم‌ها، اردوهای تدارکاتی و مسابقات نیز محورهایی مطرح شده است.

سجادی درخصوص عملکرد تیم‌های کشتی در مسابقات جهانی آمریکا گفت: اجازه دهید تا مسابقات تمام شود بعد در مورد آن اظهارنظر می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه برخی از رسانه‌ها از برگزاری انتخابات تنیس روی میز در فروردین ماه سال آینده صحبت کرده‌اند گفت: ما تلاش می‌کنیم انتخابات این فدراسیون را هر چه سریعتر برگزار کنیم.

سجادی در مورد اظهار نظر یکی از فوتبالیست‌ها در مورد اینکه مدیران ورزشی و فوتبالی باید میزان حقوق خود را اعلام کنند گفت: همه چیز باید برابر قانون باشد و همه باید به آن احترام بگذارند.

وی در پایان پاسخگویی در مورد کی‌روش را وظیفه فدراسیون فوتبال دانست و در این باره صحبت بیشتری نکرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یحیی ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    اگه قهرمان می شدیم نتیجه ی مذاکرات هسته ای بود ، حالا که گند زدیم پس تقصیر احمدی نژاده !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس