کد خبر 478229
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ورزات ورزش و جوانان صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در خانه کشتی تهران، از نزدیک ناظر تمرین فرنگی‌کاران بود.

به گزارش مشرق، فرنگی‌کاران در ادامه تمرینات مرحله اول اردوی خود، صبح امروز تمرین وزنه را در برنامه داشتند، که این تمرین یک مهمان ویژه داشت. نصرالله سجادی، معاون وزیر ورزش به همراه حمید بنی‌تمیم، دبیر فدراسیون کشتی با حضور در محل خانه کشتی شماره یک تهران از نزدیک نظاره گر تمرین فرنگی‌کاران بود و در ادامه دقایقی را نیز با محمد بنا سرمربی تیم ملی در مورد شرایط پیش روی این تیم تا بازی‌های المپیک به گفت و گو پرداخت.

همچنین اردونشینان عصر دیروز یک جلسه تمرین کشتی را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند. در این تمرین فرنگی‌کاران پس از دویدن و نرمش در تایم‌های تعیین شده به تمرین در سرپا و خاک پرداختند و محمد بنا و سایر مربیان در حین این تمرین فشرده و دیدنی نکات لازم را به فرنگی‌کاران گوشزد کردند.

محمد بنا در ابتدای تمرین دیروز دقایقی را در مورد اهمیت روزهای باقیمانده تا المپیک ریو، برای ملی‌پوشان به صحبت پرداخت و در ادامه نیز هدایایی از طرف وی به یکی از کشتی‌گیران خردسال مناطق جنوبی شهر تهران اهداء شد.

این مرحله از اردوی فرنگی‌کاران که از روز 12 مهرماه آغاز شده است، تا 23 مهرماه با انجام تمرینات کشتی، دوومیدانی، مرور فن، وزنه، کش و طناب و صبحگاهی ادامه پیدا می‌کند. فرنگی‌کاران تا زمان بازی‌های المپیک 17 مرحله اردو را در برنامه دارند.
منبع: فدراسیون کشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس