کد خبر 404754
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

معاونان وزارت ورزش قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد را در جام جهانی تبریک گفتند.

به گزارش مشرق، امیررضا خادم معاون وزیر ورزش و عضو خبره فدراسیون کشتی ضمن تبریک موفقیت تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جام جهانی گفت: کشتی ایران با قهرمانی در جام جهانی آمریکا نوید روزهای بزرگتری را داد.

خادم با تاکید بر همدلی و همراهی جامعه کشتی برای نیل به موفقیت بزرگتر افزود: سال کسب سهمیه المپیک را پیش رو داریم و امیدوارم کشتی ایران بتواند این روند موفق با همراهی و همدلی جامعه کشتی ادامه پیدا کند.

عضو خبره فدراسیون کشتی با اشاره به اهمیت رشته کشتی برای تصمیم گیران ورزش کشور اظهار داشت: وزیر ورزش به کشتی و موفقیت های آن توجه ویژه دارد و به نظرم امروز که ورزش و اداره امور آن در اختیار متخصصانش قرار گرفته است باید همه به کمک یکدیگر برای اعتلای آن بیشتر تلاش کنیم.

نصرالله سجادی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش نیز درباره قهرمانی کشتی گیران، گفت: موفقیت ارزنده تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جام جهانی کشتی مرهون برنامه ریزی و تلاش مستمر و هدفمند فدراسیون کشتی و مدیریت آن است.

سجادی با تقدیر از زحمات مربیان ایرانی به خصوص مربیان شهرستانی که سهم مهمی در کشف و پرورش استعدادهای ناب کشتی کشور دارند افزود: قهرمانی ما در این رقابت ها و شکست تیم های مطرحی مانند آذربایجان و به خصوص غلبه بر تیم آمریکا در فینال جام جهانی نشان دهنده سطح فنی بالای کشتی آزاد ایران است و امیدوارم این روند در رقابت های جهانی و کسب سهمیه المپیک هم ادامه داشته باشد.

معاون قهرمانی وزارت ورزش گفت: برای فدراسیون هایی که باید سهمیه المپیک بگیرند امسال در تفاهم نامه آنها اعتبار ویژه در نظر گرفته ایم و امیدوارم کشتی بتواند مثل همیشه مایه سربلندی ورزش ایران باشد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران بامداد چهارشنبه ساعت سه و نیم به میهن باز می گردد.
منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس