کد خبر 466096
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی هم از توافق هسته‌ای ایران با کشورهای ۱+۵ ابراز نگرانی کرد.

به گزارش مشرق، موشه آرنز، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در گفتگو با روزنامه الگماینر گفت: اسرائیل باید  با این فرضیه پیش برود که ایران تصمیم دستیابی به سلاح هسته‌ای دارد و احتمال به آن نیز دست خواهد یافت. من شکی ندارم که ایران به این تسلیحات دست خواهد یافت. اینکه ایران درواقع چه زمانی از آن استفاده خواهد کرد سوال دیگری است.

آرن که پیش از این سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا نیز بوده است مدعی شد گروه داعش از توافق هسته‌ای اوباما با ایران بهرمند خواهد شد. وی دراین باره گفت: اطلاع داریم که افزایش تزریق بودجه به این سازمان‌ها عواقبی جدی و خطرناکی را برای منطقه به همراه خواهد داشت.

این درحالی است که لحن نتانیاهو پس از شکست در متوقف ساختن توافق هسته‌ای ایران تغییر کرده است. نتانیاهو در بیانیه‌ای کوتاه پیش از دیدار با همتای بریتانیایی خود در روز پنج شنبه به ایران اشاره کرد، اما نه مثل همیشه. او تنها گفت که ایران خطر مودجودیتی برای اسرائیل است.

وی روز دوشنبه و در مراسمی در دفتر خود به ایران اشاره ای نکرد وی روز سه شنبه هم در مراسم معارفه مشاور نظامی خود نیز از دشمن قسم خورده خود نامی نبرد.

دیوید هارویتس سردبیر تایمز اسرائیل معتقد است: نتانیاهو تمایل ندارد درباره این واقعیت صحبت کند که توافقی که او به شدت با آن مخالفت کرده ، حالا وارد مرحله اجرا می شود. اگرچه او نمی‌گوید که هدفش را باخته است اما با توقف حملاتش در سطح سابق به همه یادآوری می‌کند که باخته است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس