کد خبر 465060
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

مهدی امینی‌خواه نقش یک کارگردان را در «جدایی» بازی می‌کند.

بازیگری که در فیلم کارگردان می‌شود
به گزارش مشرق، مهدی امینی‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فعالیت جدید خود گفت: سریال «جدایی» که ملودرام اجتماعی است را بازی کردم، قصه آن درباره یک کارگردان جوان است که قرار است فیلم خود را برای جشنواره بین‌المللی برساند ولی با توجه به اتفاقاتی که در زندگی خانوادگی برایش رخ می‌دهد دچار مشکلاتی می‌شود. که این نقش را در کنار پرستو صالحی، کاظم افرندنیا، عنایت بخشی بازی کردم، میلاد بنی‌طبا نویسنده و کارگردان سریال «جدایی» است.

وی در ادامه در خصوص فیلم سینمایی «تارات» گفت: فیلمبرداری فیلم سینمایی «تارات» که محصول مشترک ایران در ترکیه بود تمام شده است و مراحل فنی خود را می‌گذارند قصه فیلم درباره عتیقه‌های دزدیده شده‌ای است که توسط قاچاقچیان قرار است از کشور خارج شود و این قصه از روایت واقعی ساخته شده است نقش یک افسر بین‌المللی را بازی می‌کنم که نسبت به نقش‌های قبلی متفاوت است البته در ژانرهای مختلف نقش پلیس را بازی کرده بودم اما در «تارات» پلیس را بازی کرده بودم. «تارات» به کارگردانی پدرام بهرامی و با بازیگرانی همچون اکبر عبدی، رضا آشتیانی و نیما شاهرخ شاهی بوده است.

وی در خصوص فیلم سینمایی «میراث» نیز عنوان کرد: «میراث» هم یک درام اجتماعی است که در این فیلم هم نقش یک پلیس آگاهی را بازی کردم، مهدی شهسواری کارگردان و ثریا قاسمی، پرویز فلاحی‌پور و افسانه ناصری بازیگران این فیلم بودند.

امینی‌خواه خاطرنشان کرد: «طعمه شیطان» به کارگردانی مجید وحیدیان که قرار است در نمایش خانگی پخش شود داستان زندگی ورزشکاری است که بخاطر کارهای خلافی که انجام داده است به زندان می‌افتد و اتفاقاتی برایش رقم می‌خورد. میرطاهر مظلومی، شیما محمدی، عزت‌الله رمضانی‌فر و... از بازیگران این فیلم هستند.


منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس