کد خبر 464169
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: روز پیروزی 6 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال که یک روز خاص برای هواداران است به آنها تبریک می‌گویم.

به گزارش مشرق، علی اکبر طاهری در جشن امروز اعضای پرسپولیس به خاطر پیروزی 6 بر صفر مقابل استقلال گفت: این مسئله را به هواداران و عزیزان پرسپولیسی که در گرما و سرما تیم را حمایت می‌کنند تبریک می‌گویم.

همچنین جا دارد یادی از پیشکسوتانی که امروز در جمع ما نیستند کنیم و یک خسته نباشید و خدا قوت به پیشکسوتان فعلی پرسپولیس بگوییم.

وی در مورد اینکه امروز کنار علی پروین نشسته بود که چه صحبتی بین آنها مطرح شده است، عنوان کرد:‌ پروین را از مدت‌ها قبل می‌شناسم و با او همیشه در ارتباطم در مورد مشکلات و مسائل مختلف تیم صحبت و تبادل نظر کردیم و خواستم نظراتش را به ما بگوید.

طاهری در مورد اینکه آیا نکته خاصی به او بیان شده است، تصریح کرد: مطلب خاصی نبود همیشه توصیه‌های او را می‌بینیم و با پروین در تماس هستم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ارتباط با اینکه تعدادی از پیشکسوتان به نحوه مدیریت او انتقاد داشتند، گفت: انتقاد همیشه در خانواده خوب است هیچ کسی کامل نیست اگر انتقادات به ما مطرح شود می‌توانیم از آنها استفاده کنیم و دائم در این موارد رصد می‌کنیم از انتقاد صحیح استقبال می‌کنیم.

وی در مورد وضعیت اسپانسر پرسپولیس خاطرنشان کرد: اسپانسر مد نظر باشگاه یک اسپانسر خاص نیست بلکه ما در چند مورد با اسپانسرهای مختلف صحبت می‌کنیم تا کار درآمدزایی را انجام دهیم. همچنین اموری مثل سرویس پیامکی و ... هم مد نظرمان قرار دارد. ما به بازیکنان مقداری پول دادیم اما واریزی‌های بعدی هم در راه است.

طاهری در ارتباط با مشکلات مالی و اینکه قرار بود سازمان لیگ به آنها پولی بدهد ولی مهدی تاج با این مسئله مخالفت کرده است، اظهار داشت: به هر حال ما به دنبال حامیان مالی هستیم تا این مشکلاتی که داریم را برطرف کنیم.

وی در مورد اینکه آیا مشکلش با باقری حل شده است، با خنده گفت: مگر ما مشکل داشتیم.

علی‌اکبر طاهری در مورد اینکه آیا در بازی 6تایی‌ها در ورزشگاه حضور داشته اظهار داشت: در ورزشگاه بودم و بازی را دیدم. نمی‌خواهم مسئله‌ای را بگویم زیرا همه برای من محترم هستند اما وقتی آن نتیجه رقم خورد برای ما هم تعجب‌آور بود.

وی در خصوص انتشار رقم قرارداد بازیکنان تاکید کرد: من این مسئله را ندیدم به نظرم بخشی از این موارد جز اسرار است شاید طرفین راضی نباشند که عنوان شود. باید توافقی صورت بگیرد تا از فوتبال صیانت شود نباید فضا را حاشیه‌ای کنیم.

وی در مورد اینکه کادرفنی پرسپولیس گران‌ترین کادرفنی شده خاطرنشان کرد: من برای سایر تیم‌های را نمی‌دانم. به هر حال این بوده است.

طاهری در خصوص اینکه گفته می‌شود برای کادرفنی پرسپولیس رقم‌های واقعی منتشر شده و اما برای سایر تیم ها این گونه نبوده گفت: برای تیم‌های دیگر را ندیدم که قضاوت کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس