کد خبر 463995
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

ممکن است که به دلیل عدم تزریق مواد مستحکم و عایق در بخش هایی از تونل توحید،آب های زیرسطحی و فاضلاب به مناطقی که عملیات تزریق انجام نشده است،شیفت پیدا کرده باشد

 به گزارش مشرق، سقف تونل توحید تهران همچنان به شدت آب می دهد!

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر سوراخ شدت سقف تونل توحید و ریزش شدید آب از آن که باعث اختلال در حرکت خودروها شده بود.

پس از انتشار این خبر سازمان آتش نشانی این خبر را تکذیب کرد ولی پلیس راهور ریزش آب از سقف تونل توحید و اختلال ترافیکی را تایید کرد.

شهردار تهران نیز بالکل منکر قضیه شد. اما امروز نیز همانند روز گذشته ریزش شدید آب از سقف تونل توحید به حدی بود که پلیس راهور مجبور شد ورودی تونل توحید را باریک کرده که خودروها مجبور شوند که از سمت چپ تونل حرکت کنند که حادثه ای پیش نیایید. همچنین تابلوهای هشدار دهنده نیز در وضعیت هشدار خطر لغزندگی تونل را اعلام می کردند.

سقف تونل توحید همچنان آب می دهد +عکس
ترافیک ورودی تونل توحید که توسط پلیس راهور ایجاد شده است

سقف تونل توحید همچنان آب می دهد +عکس
تابلوهای هشداردهنده علامت لغزندگی را نشان می دهد

گفتنی است اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در مورد آبریزی سقف تونل توحید گفت:عدم عایق بندی صحیح علت اصلی نفوذ آب به درون تونل توحید است.وی گفت :ممکن است که به دلیل عدم تزریق مواد مستحکم و عایق در بخش هایی از تونل توحید،آب های زیرسطحی و فاضلاب به مناطقی که عملیات تزریق انجام نشده است،شیفت پیدا کرده باشد.

لازم به ذکر است مدت هاست کارشناسان و مردم نسبت به آب ریزی تونل توحید و همچنین خطوط ایجاد شده برروی ستون های تونل توحید بر اثر نفوذ آب هشدار می دهند و شهرداری نیز فقط به تکذیب و بعضاً پاسخ ندادن بسنده کرده است.

منبع: تهران پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهماندار هواپیما ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    بازم بگید کمبود اب داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس