کد خبر 463140
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا تمایل دارد که سرمربی کهنه‌کار این تیم را تا جام جهانی ۲۰۱۸ در سمت خود ابقا کند.

به گزارش مشرق، نشریه آس نوشت: فدراسیون فوتبال اسپانیا به ویسنته دل‌بوسکه پیشنهاد تمدید دو ساله قراردادش را داده است که به موجب آن سرمربی ماتادورها تا جام جهانی 2018 هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت، این در حالی است که سرمربی پیشین رئال مادرید تصمیم داشت در ماه جولای و پس از پایان مأموریتش در یورو 2016 بازنشسته شود.

قرارداد فعلی دل‌بوسکه، سرمربی که اولین قهرمانی اسپانیایی‌ها را در جام جهانی (سال 2010) رقم زد تا پایان یورو 2016 اعتبار دارد، اما آنخل ماریا ویار، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا قصد دارد دل‌بوسکه را متقاعد کند که ماتادورها را در مسیر رسیدن به جام جهانی 2018 نیز همراهی کند.

ویار برای متقاعد کردن دل‌بوسکه کار سختی دارد، چون او اعلام کرده است که بعد از یورو بازنشسته می‌شود و فکر هم نمی‌کند که هیچ چیز یا هیچ شخصی بتواند نظر او را عوض کند.

او که دارد خودش را برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا در ماه فوریه آماده می‌کند، اظهار داشت: برای هدایت تیم ملی اسپانیا هیچ‌کس بهتر از دل‌بوسکه نیست.

مأموریت تیم ملی اسپانیا در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 از ماه سپتامبر سال 2016 آغاز می‌شود و کار این تیم برای صعود سخت است، چون همگروه سرسختی همچون ایتالیا دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس