کد خبر 452576
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱

سرمربی تیم ملی اسپانیا از تغییر در برنامه لالیگا ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش مشرق، پس از تغییر دربرنامه مسابقات لالیگا که موجب دیرپایان یافتن آن می‌شود، دل بوسکه از دولت خواست به تیم ملی توجه بیشتری داشته باشد. لیگ اسپانیا نسبت به دیگر کشورهای اروپا دیرتر تمام می‌شود که همین موضوع در آماده سازی تیم برای جام ملت‌های اروپا تاثیر گذار است.

سرمربی اسپانیا که برای تماشای سوپرکاپ اروپا به گرجستان سفر کرده بود از سویا و بارسلونا به خاطر بازی زیبایی که ارائه دادند، تمجید کرد و گفت: تماشگران دو تیم باید به خاطر بازی که دیدیم احساس غرور کنند.

او در ارتباط با انتخاب رونالدو، مسی و سوارس به عنوان نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن اروپا گفت: به نظرم انتخاب خوبیست، هرچند که دوست داشتم بازیکن اسپانیایی هم کاندیدا می شد.

به گزارش مارکا دل بوسکه همچنین درباره بازیکنانی چون پدرو، دخیا، یورنته و مدافعان تیم ملی اسپانیا صحبت کرد.

او درباره پدرو گفت: نیازی نیست که زمان بیشتری بازی کند تا در تیم ملی حضور داشته باشد.

سرمربی سابق رئال مادرید همچنین درباره وضعیت دخیا و حضورش در رئال مادرید گفت: مهم است که مطابق میل او اوضاع پیش برود. ما دوست داریم که بازیکنانمان از شرایط خود راضی و خرسند باشند.

سرمربی اسپانیا با اشاره به کیفیت مدافعان اسپانیایی اظهار کرد: از مدافعان کمی برخوردار نیستیم. پیکه، راموس و آلبیول را داریم و سپس به بازیکنان جوان فرصت بازی می‌دهیم.

دل‌بوسکه همچنین با تمجید از عملکر یورنته گفت: من مطئنم که در رئال مادرید یا سویا خیلی راضی و شاد خواهد بود. او منحصربه فرد است و شبیه به کسی نیست.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس