کد خبر 463081
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

مدیرعامل شهرجدید پردیس با بیان اینکه دستورالعمل شماره ۳ آخرین مرحله از افزایش قیمت مسکن مهر بوده و دیگر شاهد افزایش قیمت مسکن مهر نخواهیم بود گفت:مشکل آب شرب فاز ۳ مسکن مهر پردیس را مرتفع کردیم.

به گزارش مشرق حسین رجب‌صلاحی، در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود برخی از انبوه‌سازان برای افزایش مجدد قیمت مسکن در شهر پردیس روند ساخت و ساز را کند کرده‌اند، گفت: هیچ افزایش قیمتی برای واحدهای مسکن مهر پردیس نخواهیم داشت و موضوع جدیدی اعلام نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود در فاز 3 افزایش قیمت رخ داده است، افزود: دستورالعمل شماره 3 هرچه بوده است، همان درحال اجرا است و واحدهای فاز 3 شهر پردیس درحال تحویل است بطوریکه درحال حاضر 1100 واحد باقی مانده است که روزانه 20 واحد تحویل می‌دهیم و اینها هم درحال نصب آسانسور و تست آب هستند.

وی ادامه داد: برای واحدهایی که در فاز 3 درحال تحویل آن‌ها هستیم دستگاه‌هایی را خریداری کرده‌ایم تا به‌راحتی آب شرب به واحدها انتقال یابد.

* دستورالعمل چهارمی در واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس در کار نیست

رجب صلاحی با اشاره به اینکه دستورالعمل چهارمی در واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس در کار نیست،‌ تأکید کرد: به هر حال درحال حاضر در فاز 11 شهر پردیس 200 خودرو و ماشین‌آلات در دل کوه درحال کار کردن هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس