کد خبر 462954
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

یک عضو کمیسیون ویژه رسیدگی به برجام، نکات مشترک دو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در جلسات برجام را تشریح کرد.

 به گزارش مشرق، حسین نجابت نماینده مردم تهران؛ با اشاره به مقایسه دیدگاه دو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در جلسات برجام گفت: مباحث هنوز تمام نشده و جلسات با دو تیم مذاکره کننده همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به برخی نکات ناگفته و مشترک دو تیم مذاکره کننده هسته‌ای در جلسات مذکور افزود: بعنوان مثال هر دو تیم مذاکره کننده در این جلسات معتقدند، آنچه که ما را در مذاکرات در موضع اقتدار قرار داد؛ یک، پیشرفت در برنامه هسته‌ای و دوم اقتدارمان در منطقه بود.

نجابت با اشاره به سایر  نکات مشترک دو تیم مذاکره کننده هسته‌ای ادامه داد: هر دو تیم مذاکره کننده همواره در جلسات برجام بر این نکته تاکید داشتند که مذاکرات طبق تصمیمات نظام انجام شده است که این نکته، نکته مثبتی است.

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس بیان داشت: همچنین هر دو تیم بر  این نکته تاکید داشتند که مطالب عنوان شده درباره مذاکرات نباید باعث دو دستگی در بین سیاسیون و مردم باشد.

نجابت در پایان خاطرنشان  کرد: در جلسات مذکور برخی موارد اختلافی هم مطرح شد که به اعتقاد بنده با وجود جو دوستانه و هوشمندانه کمیسیون، مباحث درسطح بالایی از ادراک سیاسی عنوان شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس