کد خبر 462761
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵

منابع رسانه ای ترکیه با انتشار تصاویری از کشته شدن دو عضو گروه تروریستی پ.ک.ک را در جریان حمله به مقر پلیس شهر تورسیل خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع رسانه ای ترکیه با انتشار تصاویری از کشته شدن دو عضو گروه تروریستی پ.ک.ک را در جریان حمله به مقر پلیس شهر تونسلی واقع در جنوب شرق این کشور خبر داده اند. بنابر این گزارش، این دو تروریست مهاجم، ساعتی پیش به مرکز پلیس این شهر حمله و در بدو امر یک افسر پلیس که در مقابل درب ورودی مقر ایستاده بود را به رگبار گلوله بستند.

فیلم//کشته شدن دو عضو پ.ک.ک در حمله به مرکز پلیس ترکیه

به دنبال این حمله، نیروهای امنیتی شهر تونسلی محل درگیری را به محاصره خود درآورده و هردو تروریست مهاجم را به هلاکت رساندند. تصاویر منتشره لحظات درگیری و به هلاکت رسیدن دو مهاجم به نشان  می دهد. نکته قابل توجه در این میان تیراندازی دو مهاجم به خودروهای شهروندان غیرنظامی در حال عبور از منطقه درگیری می باشد.

فیلم//کشته شدن دو عضو پ.ک.ک در حمله به مرکز پلیس ترکیه

طی دو ماه اخیر در پی حملات شدید ارتش ترکیه به مراکز گروه تروریستی پ.ک.ک و دستگیری گسترده جوانان کرد این کشور، ترکیه وارد جنگ داخلی گسترده ای شده است. اکثر استانهای جنوبی و شرقی این کشور که دارای بافت قومی کرد و علوی می باشد، بشدت ناآرام شده و بصورت روزانه مراکز نظامی و امنیتی این مناطق مورد حمله تروریستها قرار می گیرد. 



در این حملات تا کنون حداقل 70 افسر و نظامی ترک کشته و صدها نفر دیگر بشدت زخمی شده اند. حمله دولت ترکیه به گروه پ.ک.ک در حالی رخ داد که دو طرف در مراحل پایانی توافق آتش بس و خلع سلاح و ورود به فاز فعالیتهای سیاسی بوده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    خدا هردو طرف رو لعنت کنه این تروریستهای پ.ک.ک حیوان صفت و نامرد هستن واقعا بی شرفن که به ماشین مردم تیراندازی می کنه خوب شد به تور بدتر از خودشون خوردن و به درک واصل شدن خدا ترکیه را لعنت کنه انشالله با خون عزیزانشون تاوان جنایاتشون در سوریه و عراق پس بدن
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    1 0
    خوب کاری کردن. تنها راه خلاص شدن از شر داعش اینه که کشورهای حامی داعش ناآرام بشن. وگرنه عربستان و ترکیه ثابت کردن به هیچ وجه دیگه دست از حمایت داعش برنمیدارن.
  • ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    شما خوبی فقط بس....خیلی جوکین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس