کد خبر 464944
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۹

نخست‌وزیر ترکیه پس از مرگ 16 سرباز در حمله نیروهای حزب کارگران کردستان سوگند خورد، شبه‌نظامیان این گروه را در مقرشان در کوهستان نابود می‌کند.

گروه بین الملل مشرق- به گزارش روزنامه حریت، احمد داوود اوغلو، نخست‌وزیر ترکیه در این باره گفت: این تروریست‌ها باید از کوهستان پاک شوند، هر اتفاقی بیفتد آنها باید نابود شوند. داوود اوغلو ادامه داد: کوه‌های این کشور نباید در اختیار تروریست‌ها باشد. هر اقدامی برای پاکسازی کوه‌ها انجام خواهد شد.

تهدید داوود اوغلو به نابودی پ.ک.ک

پیشتر ارتش ترکیه اعلام کرد، 16 سرباز این کشور در حمله روز یکشنبه پ‌ک‌ک کشته شده‌اند. بنا به اعلام ارتش این کشور شبه‌نظامیان این گروه در دو خودروی ارتش بمب‌گذاری کرده بودند. این حمله مرگبارترین حمله چند سال اخیر پ‌ک‌ک بوده است. نخست‌وزیر ترکیه در ادامه توضیحاتش اظهار کرد: اگر کسی می‌خواهد کشور را وارد حلقه‌ای از آتش کند بگذارید شاهد نهایت قوای ما در حفظ وحدت و ملتمان باشد. داوود اوغلو خاطرنشان کرد، ارتش این کشور اکنون در حال پاکسازی معادن کوهستان‌های ترکیه است.

تهدید داوود اوغلو به نابودی پ.ک.ک

وی همچنین متعهد شد، انتخابات زودهنگام پارلمانی اول نوامبر در شرایطی دموکراتیک برگزار خواهد شد و از نیروهای سیاسی کشورش خواست تا از نشان دادن وحدت شانه به شانه هم حرکت کنند. به گفته برخی منابع، تعداد قربانیان حمله اخیر پ‌ک‌ک بیش از 16 تن بوده است. اما با این حال داوود اوغلو تاکید کرد که این اظهارات بخشی از عملیات روانی با هدف تضعیف روحیه ملت است. وی عنوان کرد: ما با هم باید در برابر این پروپاگاندای سیاه بایستیم.

تهدید داوود اوغلو به نابودی پ.ک.ک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بی نام ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    این غلط ها را حاکمان ترکیه پیش از داود اوغلو نیز کرده اند.
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    چاییدی!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    نابودشان کنید تا چند کشور از شر اسراییل دوم راحت شوند
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    این احمق فکر کرده
  • اسد ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    بخواب بابا شما تپه ها رو هم نمی تونید پاکسازی کنید چه رسد به کوهها در واقع خودتون آتش بیار معرکه شدید مگه آتش بیار معرکه سوریه شما نبودید در عراق و یمن و ... هم بدتون نمیاید یه حلوایی خیرات کنید به پدر عثمانی جماعت لعنت بر پدر داعشی و وهابی جماعت لعنت بشمر...
  • ایرانی ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    اگه میتونستید همین امروز این کار رو میکردید، ولی نه توانش رو دارید و نه عرضه اش رو. فقط بمباران هوایی رو خوب بلدید اون هم به لطف هواپیماهای آمریکایی.
  • بنده ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    اوغلوچراناراحت هستيد چندسال اين ناامني راشما درمنطقه بوجودآورده ايد حالا هم آه مظلومان شمارابه اين روزكشانده
  • شهروند ایرانی ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    مشرق سانسورچی تجربه ثابت کرده که هیچ دولتی و حکومتی از طریق نظامی نتوانسته که مخالفین خود را بطور کامل و برای همیشه نابود کند. فقط باید کار فرهنگی و سیاسی کرد تا مخالفین، جذب و تبدیل به بخشی از فرایند اداره امور و حکومت شوند. به صرف مخالف سیاسی بودن نباید اشخاص و احزاب را مجبور به گرایش به سمت ایجاد شاخه نظامی کرد.
  • امیر ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    آقای داوود اوغلو!! باد کاشتی حالا هم داری طوفان درو می کنی... اینم عاقبت حامیان تکفیریها و داعشی ها....
  • حامد ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    آقای اوغلو مطمئن باشید این آرزو را به گور خواهید بردگذشته اینو ثابت کرده بهتره منطقی رفتار کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس