کد خبر 462033
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

رژیم صهیونیستی در پی ناتوانی عربستان در برابر حملات موشکی نیروهای ارتش و مقاومت مردمی یمن، برای استقرار سامانه و تجهیزات ضد موشکی مشابه سامانه «گنبد آهنین» در مرزهای یمن با عربستان اعلام آمادگی کرد. عربستان نیز از این پیشنهاد استقبال کرده است.

استقبال عربستان از پیشنهاد اسراییل
به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی پیشنهاد را در تاریخ 4 ژوئن 2015 (15 خرداد 94) در جریان دیدار نماینده سابق این رژیم در سازمان ملل متحد با «انور ماجد عشقی» ژنرال بازنشسته عربستانی و مشاور سابق بندر بن سلطان رئیس پیشین سازمان های اطلاعاتی این کشور مطرح کرده است.

رژیم صهیونیستی در جریان این نشست برای همکاری و حمایت از تجاوز عربستان علیه یمن اعلام آمادگی و نسبت به عدم تحقق دستاوردی خاص در تجاوز عربستان به یمن ابراز تأسف کرده است.

گفته شده است که محمد بن سلمان ولیعهد و وزیر دفاع عربستان به شدت از این پیشنهاد تل آویو استقبال کرده و دستور پیگیری این مساله را داده است.

عربستان در ائتلاف با 9 کشور عربی منطقه به جز عمان از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا عبدربه منصورهادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن نیروهای مقاومت مردمی که امنیت شهرهای یمن را در اختیار دارد، جلوگیری کند.

تا کنون هیچ یک از سازمان های جهانی و بین المللی اقدامی برای جلوگیری از حملات تجاوزکارانه و جنایتکارانه عربستان به یمن به عمل نیاورده اند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • hooman ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    0 0
    آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است دیگه برکسی پوشیده نیست که عربستان مزدور اسرائیله و داره برای امنیت اسرائیل کار میکنه. غافل از اینکه ظلم و ظالم هیچوقت پابرجا نمونده و نخواهند موند و به لطف خداوند تبارک و تعالی شاهد نابودی قوم ظالمین(آل سعود و همپیماناش و اسرائیل غاصب ) خواهیم بود. یا علی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس