کد خبر 461463
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

در روزهایی که لوسیانو پریرا و لئوناردو پادوانی به خاطر مشکلاتی که در قراردادشان وجود دارد در آستانه فسخ قرارداد با سپاهان قرارداند، جدایی حاج‌صفی و قهر محرم شرایط سختی را برای حسین فرکی ایجاد کرده است.

به گزارش مشرق، حسین فرکی را می‌توان در این روزها، پردغدغه‌ترین مربی فوتبال ایران دانست. او فصل گذشته موفق شد سپاهان را قهرمان لیگ بر‌تر کند و البته دومین قهرمانی متوالی خود را جشن بگیرد اما اتفاق‌هایی افتاد که به هیچ عنوان خوشایند سرمربی سپاهان نبود. در‌‌ همان ابتدا که فرکی کار را از کرانچار تحویل گرفت، شجاع خلیل‌زاده و علی حمودی را به دلیل مشکلات سربازی از دست داد که به قول خودش ضربه مهلکی برایش بود اما عجیب است که این اتفاقات این فصل هم دارد برای او و سپاهان تکرار می‌شود.

کمتر کسی است که از مشکل پریرا و پادوانی بی‌خبر باشد. این دو بازیکن به خاطر مشکلات عجیب قراردادهایشان  در آستانه فسخ قرارداد با سپاهان قرار گرفته‌اند. حاج صفی به بوندس‌لیگای ۲ منتقل شده و در حالی که ۵ هفته از لیگ بر‌تر می‌گذرد، کسی خبری از محرم نویدکیا ندارد. هرچند سپاهان با کسب ۱۳ امتیاز از ۵ بازی در لیگ بر‌تر یکه‌تازی می‌کند اما فراموش نکنید که این تیم راه بسیار سختی را برای رسیدن به موفقیت در پیش دارد.

مشکل شمیبا و پادوانی حل می‌شود؟


باشگاه سپاهان امسال موفق شد پادوانی را به عنوان یکی از بازیکنان شاخص نقل و انتقالات به خدمت بگیرد. شیمبا هم در چند سال حضورش در لیگ ایران یک بازیکن کاملا موفق محسوب می‌شود. با این حال سپاهان به دلیل اشتباه واضح مدیران قبلی دو بازیکن خود را فعلا از دست داده تا حسین فرکی حسابی از این اتفاق به هم بریزد. البته اصغر باقریان، مدیرعامل سپاهان در گفتگویی ادعا می‌کند که این اتفاق حل خواهد شد:«ما با چند وکیل که به فوتبال مسلط هستند صحبت کرده‌ایم و آن‌ها به ما گفته‌اند که مشکلمان حل می‌شود. مشکلی که فیفا به ما اعلام کرده، نقص مدرک است و ما می‌توانیم این مشکل را حل کنیم.»

مدیرعامل سپاهان در حالی از حل شدن مشکل این بازیکن صحبت به میان می‌آورد که با توجه به قوانین بین‌المللی بعید است این مشکل به این راحتی‌ها حل شود. اگر سپاهان این دو بازیکن را به دلیل سهل‌انگاری از دست بدهد، باید دید فرکی چه واکنشی به این اتفاق نشان می‌دهد.

سپاهان می‌تواند بازیکن بگیرد؟

با فسخ احتمالی قرارداد شیمبا و پادوانی باید دید که آیا سپاهان می‌تواند با بازیکن جدیدی قرارداد امضا کند یا نه. طبق قوانین بین‌المللی باشگاه‌ها نمی‌توانند خارج از مهلت قانونی زمان نقل و انتقالات با بازیکنی قرارداد امضا کنند مگر اینکه آن بازیکن آزاد باشد. در حال حاضر باشگاه سپاهان در تلاش است که سازمان لیگ را مجاب کند که این باشگاه بتواند به جای شیمبا و پادوانی بازیکن بگیرد اما با توجه به اینکه سیستم بین‌المللی TMS برای ایران بسته شده، چنین موضوعی عملی نیست. ضمن اینکه در حال حاضر بازیکن با کیفیتی نمی‌توان پیدا کرد. باقریان دراین باره می‌گوید:«باید ببینیم قوانین به ما چه اجازه‌ای می‌دهد. من فکر می‌کنم مشکل این دو بازیکن حل می‌شود اما اگر این اتفاق نیفتد، باید تلاش کنیم که طبق قانون جلو برویم تا سپاهان لطمه نخورد.»

محرم کجاست؟

این روز‌ها سوال اصلی هواداران سپاهان این است که محرم نویدکیا کجاست و چرا تا این لحظه در تمرینات سپاهان حاضر نشده؟ ۵ هفته از شروع لیگ می‌گذرد و هرروز رسانه‌ها گمانه زنی‌های جدیدی در مورد علت ناراحتی او می‌کند. نویدکیا معمولا هرسال فصل را با مصدومیت شروع می‌کند و حالا هم که شرایط خوبی دارد و مصدوم نیست، حاضر نیست در تمرینات شرکت کند.

جالب است که مدیرعامل باشگاه سپاهان هم از نویدکیا بی‌خبر است:«من که مدیرعامل سپاهان هستم هم از محرم خبر ندارم. اصلا نمی‌دانم او چرا ناراحت شده اما واقعا امیدوارم هرچه زود‌تر به تمرینات بیاید و تکلیف را روشن کند. او باید صحبت کند تا مشکلات حل شود.»

فرکی از مدیران باشگاه ناراحت است؟

در روزهایی که سپاهان نتایج بسیار خوبی گرفته، حسین فرکی اصلا از اتفاقات پیش آمده راضی نیست تا جایی که حتی گفته می‌شود باشگاه را تهدید به جدایی کرده است. به هرحال سپاهان باید در ۳ جبهه این فصل رقابت کند و طبیعی است که با در اختیار نداشتن ۴ بازیکن این تیم با مشکلات جدی روبه رو خواهد شد. با این حال مدیرعامل باشگاه سپاهان این شایعه را تکذیب می‌کند:«اصلا چنین چیزی درست نیست. این شرایط به ضرر ما پیش آماده اما این دلیل نمی‌شود که آقای فرکی بخواهد جدا شود. ما هر روز با آقای فرکی حرف می‌زنیم و ایشان صحبتی از جدایی نکرده‌اند.»

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسعود ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    مشرق این دومین تیتره که داری به مشکلات و حاشیه های سپاهان دامن میزنی پرسپولیس صد برابر سپاهان مشکل داره ولی هیچ تیتری از اونا نمیزنی تو و اون نویسنده عقده ایت چرا میخواین سپاهان رو خراب کنین
  • مسعود ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    0 0
    مشرق این دومین تیتره که داری به مشکلات و حاشیه های سپاهان دامن میزنی پرسپولیس صد برابر سپاهان مشکل داره ولی هیچ تیتری از اونا نمیزنی تو و اون نویسنده عقده ایت چرا میخواین سپاهان رو خراب کنین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس