کد خبر 466255
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸

سرمربی تیم الاهلی قطر قبل از اولین دیدار خود در لیگ ستارگان قطر اظهار داشت که کاملاً آماده مقابله با تیم الجیش است.

به گزارش مشرق، زلاتکو کرانچار سرمربی کنونی تیم الاهلی قطر که دو بازیکن ایرانی به نام‌های مجتبی جباری و پژمان منتظری را در این فصل در ترکیب خود دارد در نشست مطبوعاتی قبل از اولین دیدار تیم خود برابر تیم الجیش اظهار داشت: با تمام قوا آماده مقابله با تیم الجیش هستیم و هیچ ترسی از این تیم نداریم.

وی گفت: در این دیدار بعد از تمرینات بسیار و اردوی پیش فصل خوبی که داشتیم باید ببینیم که به چه سطحی رسیدیم.

کرانچار درباره تیم الجیش گفت: این تیم از تیم‌های خوب لیگ ستارگان قطر است و از مدعیان قهرمانی در این فصل به شمار می‌آید اما ما هیچ ترسی از این تیم نداریم زیرا فصل پیش هم این تیم را شکست دادیم من به تمام بازیکنانم ایمان دارم و امیدوارم بازی خوبی را برابر الجیش به نمایش بگذارند.

وی درباره رفتن «دکو» آقای گل فصل پیش لیگ ستارگان از الاهلی گفت: هیچ شکی نیست که دکو بازیکن خیلی خوبی است و برای ما سخت بود که او را از دست دادیم، اما با وجود این ما بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتیم «موبیلی» که به جای او آوردیم مهاجم خوبی است و از لحاظ توانایی گلزنی کمتر از دکو نیست.

کرانچار در پایان درباره جایگاه تیم الاهلی در این فصل گفت: ما فصل پیش را با جایگاه پنجم به پایان رساندیم ولی امسال امیدواریم که جایگاه بهتری را برای خودمان در لیگ ستارگان داشته باشیم خصوصاً اینکه بسیاری از اشتباهات فصل گذشته که در خط دفاعی ما بود در این فصل برطرف کردیم.

دیدار بین تیم الاهلی با الجیش فردا ساعت 21:15 به وقت تهران در ورزشگاه عبدالله بن الخلیفه الجیش برگزار می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس