کد خبر 461063
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: محرم نویدکیا با رئیس هیئت مدیره باشگاه صحبت کرد و قرار بود از یکشنبه به تمرینات تیم اضافه شود اما نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ نداد.

به گزارش مشرق، حسین فرکی در خصوص نشستی که صبح امروز با اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان داشت، گفت: در این نشست مباحث مختلف باشگاه مورد بررسی قرار گرفت که بخشی از آن به وضعیت دو بازیکن برزیلی تیم (پادوانی و پریرا)، جدایی حاج‌صفی و ... اختصاص داشت. قرار است تکلیف خارجی‌های تیم تا پایان هفته مشخص شود. من به حل مشکل آنها امیدوار هستم اما اگر این موضوع تحقق پیدا نکند تصمیماتی مد نظر دارم که در آن زمان اعلام می‌کنم.

وی در خصوص اینکه آیا به حاج‌صفی برای انتقالش به تیم دوم فرانکفورت توصیه‌ای کرده، اظهار داشت: حاج صفی بازیکنی عاقل و پخته است و با وجود نیازی که به وی داریم او را در تصمیمی که می‌گیرد، آزاد گذاشتم. به هر حال تصمیم است که حاج‌صفی گرفته و من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

فرکی تصریح کرد: سعی می‌کنیم با استفاده از نفرات دیگر و بازیکنان جوان تیم جای خالی او را پر کنیم همانطور که جای پریرا و پادوانی را فعلا به شکلی پر کرده‌ایم. ما می‌دانیم در نبود دو بازیکن برزیلی، حاج صفی و محرم نویدکیا در ادامه راه کار سختی را داریم اما در حال حاضر تمام تمرکزمان را روی بازی که در جام حذفی روز 20 شهریور با تیم مقاومت یا نماینده قزوین داریم، قرار داده‌ایم.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: با توجه به غیبت نویدکیا، پادوانی، پریرا و جدایی حاج صفی و همچنین بازیکنانی که در تیم ملی و تیم امید داریم و رفتن فوزیل به تیم ملی کشورش، نمی‌توانیم از وقفه‌ای که در لیگ برتر پیش آمده استفاده کنیم. در حال حاضر در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم و برای هماهنگی بیشتر بین همین بازیکنانی که هستند، قصد داریم در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم گیتی پسند یا تیم امید یا جوانان خود برویم.

وی در مورد اینکه بالاخره تکلیف محرم نویدکیا چه شد، گفت: محرم با نیک‌فر، رئیس هیئت مدیره باشگاه صحبت کرد و قرار بود از یکشنبه به تمرینات تیم اضافه شود اما نمی‌دانم چرا در تمرین شرکت نکرد.

فرکی در مورد دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته ششم لیگ برتر عنوان کرد: تراکتورسازی بازیکنان خیلی خوبی دارد اما نتایجی که تا به امروز گرفته دور از انتظار بوده است. برای حفظ صدرنشینی خود چاره‌ای جز شکست تراکتورسازی در اصفهان نداریم.

وی در مورد دیدار روز پنجشنبه تیم‌های ایران و گوام گفت: با توجه به شرایطی که گوام در جدول دارد این بازی برای ما 6 امتیازی است. برای موفقیت نباید به نام تیم‌ها توجه کرده و آنها را دست کم گرفت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس