کد خبر 463048
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت که این باشگاه همچنان پیگیر است تا مشکل پادوانی و پریرا حل شود.

به گزارش مشرق، اصغر باقریان درمورد تصمیم این باشگاه برای خارج نکردن نام پادوانی و پریرا از فهرست سپاهان گفت: همچنان خوشبین هستیم که مشکل آنها برطرف شود. متأسفانه پنجره نقل و انتقالات فیفا بسته شد و این درحالی است که مدارک این دو بازیکن مشکلی نداشت. از طریق دادگاه ورزش پیگیر هستیم و اگر هم در نهایت به نتیجه نرسیدیم، تا نیم‌فصل صبر خواهیم کرد تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درمورد انتقاد رسانه‌ها از این باشگاه درمورد مدیریت نکردن محرم نویدکیا و طولانی شدن غیبت او گفت: ما هیچ‌وقت با نویدکیا به‌عنوان یک بازیکن برخورد نکردیم. او در چند سال اخیر به‌دلیل مشکلاتی که داشت، در مقاطع مختلف از تیم دور بود و الان هم اختیار را برعهده خودش گذاشته‌ایم که هر وقت خواست به تمرینات اضافه شود.

باقریان خاطرنشان کرد: هیچ‌وقت نخواستیم مثل بازیکنان دیگر با محرم برخورد کنیم. به هر حال او یک بازیکن قدیمی در سپاهان محسوب می‌شود و کارآیی مثبتی برای باشگاه داشته است.  محرم حتی زمانی که به‌دلیل مصدومیت بازی نمی‌کرد، از باشگاه درخواست کرد طوری قراردادش تنظیم شود که فقط هنگام بازی کردن پولش را بگیرد. به هر حال او جایگاه قابل احترامی در سپاهان دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس