مراسم چهارمین سالگرد شهادت "محمد غفاری" از شهدای صابرین چهارشنبه(11 شهریور) در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، گرامیداشت شهید سروان پاسدار "محمد غفاری" از شهدای یگان ویژه صابرین چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه امام خمینی(ره) همدان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دیانی و خاطره گویی سرهنگ پاسدار ابراهیم آتانی و شعر خوانی صابر خراسانی و مداحی مجتبی روشن روان با حضور عموم مردم، خانواده های معظم شهدا و علاقه مندان برگزار می‌شود.

 
شهید "محمد غفاری" 27 سال سن داشت و اهل همدان بود. از آن بچه‌های دوست داشتنی که هر پدری آرزوی آن را دارد.



مظلوم، متین، خوش رفتار و درسخوان بود و به تازگی هم ازدواج کرده بود. هر سال در ایام محرم به مناسبت شهادت سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین در منزل پدری‌اش مراسم عزاداری برپا می‌کردند تا اینکه بنا به گفته خودش: یکی از همان روزها (محرم 1388)، بعد از مراسم خیلی خسته شده بودم آخرشب بود خوابیدم کمی قبل از اذان صبح بود که در خواب شهید علی چیت سازیان را دیدم، چند نفری هم همراه ایشان بودند که من نشناختم. ایشان رو به من کرد و گفت: حتما به مراسم شما می‌آیم و به شما سر می‌زنم. درحالی که لبخند قشنگی روی لبانش نقش بسته بود که زیبایی و نورانیت چهره‌اش را دو چندان می‌کرد. دلتنگی شدیدی مرا احاطه کرد و دوست داشتم که با آنان باشم، موقع خداحافظی گفتم: علی آقا من میخواهم همراه شما بیایم، گفت: شما هم می‌آیی اما هنوز وقتش نرسیده است!
 گرامیداشت شهید
شهید غفاری در تاریخ 13 شهریور 1390 در سردشت و در تپه جاسوسان در درگیری با اشرار همراه با تعدادی دیگر از پاسداران یگان ویژه صابرین به شهادت رسید.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس