در برنامه تلویزیونی نگاه یک از قول مقام معظم رهبری نقل شد که (این خط تبلیغی دروغ که از خطوط قرمز عبور شده است صحت ندارد) پس از مراجعه به متن سخنرانی معظم له ملاحظه شد که عبارت صحیح این است (این خط تبلیغی غیر صحیح که از برخی خطوط قرمز رسمی در جلسات خصوصی صرف نظر شده است خلاف واقع و دروغ است)

گروه سیاسی مشرق، بسته گزارشی مشرق به بررسی برخی اخبار و مطالب مهم سیاسی امروز در لابه‌لای رسانه‌های کشور می‌پردازد. در این بسته گزارشی علاوه بر خوانش اخبار؛ سوابق و برخی اخبار موجود پیرامون این مطالب نیز آورده شده است.

عذرخواهی وزیر اطلاعات از مقام معظم رهبری، سفر رئیس مجلس به نیویورک، حضور ظریف و جلیلی در کمیسیون ویژه برجام، بررسی تصویب فکـت‌شیت برای برجام توسط کمیسیون ویژه از جمله مطالب امروز بسته گزارشی مشرق هستند.

عذرخواهی وزیر اطلاعات از مقام معظم رهبری

سفر رئیس مجلس به نیویورک/ حضور ظریف و جلیلی در کمیسیون ویژه برجام/ بررسی تصویب فکـت‌شیت برای برجام توسط کمیسیون ویژه/ عذرخواهی وزیر اطلاعات از مقام معظم رهبریروابط عمومی وزارت اطلاعات پس از حضور وزیر اطلاعات در برنامه زنده تلویزیونی نگاه یک و اشتباهی که سهوا از سوی ایشان سر زد ضمن عذرخواهی متن صحیح و کامل را در پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات درج کرد.

متن اصلاحیه بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
در برنامه تلویزیونی نگاه یک از قول مقام معظم رهبری نقل شد که (این خط تبلیغی دروغ که از خطوط قرمز عبور شده است صحت ندارد) پس از مراجعه به متن سخنرانی معظم له ملاحظه شد که عبارت صحیح این است (این خط تبلیغی غیر صحیح که از برخی خطوط قرمز رسمی در جلسات خصوصی صرف نظر شده است خلاف واقع و دروغ است)

ضمن پوزش از معظم له و مردم شهید پرور در نقل خطای بیان معظم له از منتقدین محترمی که ما را به این خطای در نقل توجه دادند صمیمانه سپاسگزاری می شود.
                     
 
سید محمود علوی 
وزیر اطلاعات


***

سفر رئیس مجلس به نیویورک

سفر رئیس مجلس به نیویورک و حواشی آن/ حضور ظریف و جلیلی در کمیسیون ویژه برجام/ بررسی تصویب فکـت‌شیت برای برجام توسط کمیسیون ویژهاهداف لاریجانی از سفر به نیویورک

علی لاریجانی بامداد امروز (شنبه 7 شهریور) قبل از سفر خود به نیویورک جهت شرکت در چهارمین اجلاس روسای مجالس جهان با حضور در جمع خبرنگاران در فرودگاه امام خمینی (ره) درخصوص برنامه‌های سفر خود گفت: سفر ما به سازمان ملل برای شرکت در بین‌المجالس است. بین‌المجالس از نهادهای باسابقه بوده و همه پارلمان‌های کشورهای دنیا در آن عضو هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در طول تحولاتی که در مسیر کار بین‌المجالس بوده، تلاش شده این سازمان متشکل‌تر و تاثیرگذارتر باشد و همواره این موضوع مطرح بوده است. [برای جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید]

رییس مجلس عازم نیویورک شد

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی برای شرکت در چهارمین اجلاس روسای مجلس کشورهای عضو اتحادیه بین المجالس جهانی عازم نیویورک شد.

این اجلاس از نهم شهریورماه (31 آگوست) تا 11 شهریورماه ( 2 سپتامبر 2015 ) در دفتر سازمان ملل در نیویورک برگزار می شود.

رییس مجلس شورای اسلامی را در این اجلاس، احمدرضا دستغیب رییس بین المجالس ایران، کاظم جلالی عضو کمیته حقوق بشر اتحادیه بین المجالس، جواد جهانگیرزاده عضو کمیته روابط اتحادیه بین المجالس جهانی با سازمان ملل، علیرضا مرندی، سید موید حسینی صدر دبیرکل گروه بین المجالس جمهوری اسلامی ایران و حسن قشقاوی معاون وزیر امور خارجه در امور کنسولی و پارلمانی همراهی می کنند. [برای جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید]

 لاریجانی چرا با پرواز غیرمستقیم به نیویورک رفت

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بامداد امروز(شنبه) به منظور شرکت در چهارمین اجلاس روسای مجالس جهان در نیویورک، تهران را با پرواز غیرمستقیم و غیراختصاصی به مقصد فرانکفورت ترک کرد.

رئیس مجلس برای صرفه‌جویی در اموال عمومی و جلوگیری از هزینه‌های هنگفت ترجیح داد با پرواز عادی، فرانکفورت- نیویورک عازم آمریکا شود، چرا که در غیر این‌صورت، می‌بایست علاوه بر هزینه‌های پرواز اختصاصی، هزینه پارکینک هواپیما که طبق شنیده‌ها برای پارک تا زمان حضور هیئت ایرانی در نیویورک باید از فرودگاه نیویورک به فرودگاه واشنگتن پرواز می‌کرد، پرداخت می‌شد.


***

دعوت از ظریف و جلیلی به کمیسیون برجام مجلس

سفر رئیس مجلس به نیویورک و حواشی آن/ حضور ظریف و جلیلی در کمیسیون ویژه برجام/ بررسی تصویب فکـت‌شیت برای برجام توسط کمیسیون ویژه/ عذرخواهی وزیر اطلاعات از مقام معظم رهبریعضو کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسات آتی این کمیسیون با حضور تیم مذاکره‌کننده فعلی و سابق کشورمان خبر داد.

حسین نجابت عضو کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی پیرامون جزئیات جلسات آتی این کمیسیون اظهار داشت: جلسه بعدی (چهارم) کمیسیون برجام دوشنبه این هفته با حضور اقایان ظریف، عراقچی و سایر اعضای تیم مذاکره‌کننده برگزار می‌شود. [برای جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید]

***
بررسی تصویب فکـت‌شیت برای برجام توسط کمیسیون ویژه

سفر رئیس مجلس به نیویورک و حواشی آن/ حضور ظریف و جلیلی در کمیسیون ویژه برجام/ بررسی تصویب فکـت‌شیت برای برجام توسط کمیسیون ویژه/ عذرخواهی وزیر اطلاعات از مقام معظم رهبریسید حسین نقوی سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام با بیان اینکه کمیسیون متبوعش با دعوت از مسئولان فعلی و قبلی سازمان انرژی‌ اتمی، اعضای فعلی و سابق تیم مذاکره کننده سعی دارد تمام نقاط ضعف و قوت برجام را احصا و به مجلس گزارش کند، گفت: حضور تیم فعلی و تیم قبلی یا برخی افراد از دولت قبلی و فعلی در کمیسیون برجام به معنای برگزاری مناظره نیست بلکه ما می‌خواهیم به صورت جداگانه نظرات موافقین و مخالفین برجام را استماع کنیم تا گزارش ارسالی به صحن علنی مجلس دقیق باشد.

وی درباره پیشنهاد تصویب گزاره برگ (فکت شیت) برای برجام از سوی مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار گزارشی که قرار است کمیسیون ویژه بررسی برجام به نمایندگان مجلس ارائه کند، ما پیشنهادهایی را برای چگونگی دفاع از منافع ملی و توسعه فنا‌وری هسته‌ای به نمایندگان ارائه خواهیم کرد که احتمالاً یکی از این پیشنهادها ارائه فک‌شیت جهت تعیین چارچوبی برای اجرای برجام ضمن جلوگیری از سوءاستفاده‌های آمریکا باشد. [برای جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید]

***

سناریوی انتخاباتی کارگزاران برای آوردن «ناطق نوری» و حذف «عارف و خرازی»

عذرخواهی وزیر اطلاعات از مقام معظم رهبری/ سفر رئیس مجلس به نیویورک/ دعوت ظریف و جلیلی به کمیسیون ویژه برجام/ بررسی تصویب فکـت‌شیت برای برجام توسط کمیسیون ویژه/ سناریوی انتخاباتی کارگزاران برای آوردن «ناطق نوری» و حذف «عارف و خرازی»کارگزارانی‌ها در کنار اینکه تمام تلاش خود را برای کنار زدن چهره هایی همچون «خرازی و عارف» به کار گرفته اند؛ مدت هاست که سعی خود را برای به میدان آوردن رفیق و یار این روزهای هاشمی یعنی «ناطق نوری» به کار بسته‌اند.


کارگزارانی‌ها این روزها تمام فعالیت خود را در حوزه سیاست داخلی به انتخابات معطوف کرده‌اند. تا جایی ‌که حسین مرعشی عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی از مراحل تجدید نیروهای سازمان خبر داده و غلامحسین کرباسچی از راه‌اندازی و برنامه‌ریزی دقیق کارگزاران در ستادهای استانی این حزب خبر می‌دهد.
[برای جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید]

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    0 0
    افرین ای کاش از همه مسئولان عذرخواهی را میدیدیم
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    0 0
    جلیلی برای چی رفته به کمیسیون برژام
  • سیاوش ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    0 0
    ناطق هم میرود و بدبخت میشود. ای کاش نیاید و خود را بیچاره نکند این آخر عمری
  • یک دانشگاهی ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    0 0
    هم ناطقی هم نوری جدا رییس جمهوری.... برای رقابت سال 76 بود. من ساده لوح فکر میکردم اینها با اصلاحاتی ها زاویه دارند اما الان!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس