سخنگوی کاروان خادمان حرم علی بن موسی الرضا(ع) در روز پایانی حضور خادمان امام الرضا(ع) در شهر زنجان گفت: همزمان با ایام دهه کرامت خادمان حرم علی بن موسی الرضا(ع) در ۴۲ گروه به ۲۵۰ نقطه از شهرهای کشور سفر کردند.

به گزارش مشرق، هادی افشار اظهار داشت: با هدف افزایش همبستگی معنوی در سراسر نقاط کشور در دهه کرامت کاروان خادمان امام رضا(ع) در 42 گروه و با حضور 42 روحانی به 250 شهر کشور سفر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه سفر به شهرهای کشور برای هشتمین سال است که برگزار می‌شود، گفت: حرکت کاروان خادمان امام رضا(ع) در 110 شهر از 22 کشور جهان برگزار می‌شود.

سخنگوی کاروان خادمان حرم علی بن موسی الرضا(ع) ابراز کرد: با حضور کاروان خادمان حرم  در محافل مختلف برگزار شده در سراسر کشور پرچم سبز رنگ حرم علی بن موسی الرضا(ع) جلوتر از کاروان وارد مجلس می‌شود.

وی با اشاره به پیامدهای سفر کاروان حرم امام رضا(ع) به سراسر شهرهای کشور تصریح کرد: افزایش دیدار کاروان خادمان امام رضا(ع) با مردم در سراسر نقاط کشور سبب ایجاد روحیه معنوی و نیز اشاعه فرهنگ رضوی در سطح کشور می‌شود.

افشار با بیان برنامه‌های سفر کاروان امام رضا(ع) به استان زنجان خاطرنشان کرد: در بدو ورود به استان با امام جمعه دیدار شد و نیز در برنامه‌های مختلف برگزار شده در مساجد شاهد استقبال پرشور مردم پایتخت شور و شعور حسینی شدیم.

وی با اشاره به برگزاری نشست با حضور اعضای هیئت‌های مدهبی استان زنجان ابراز کرد: در راستای ارائه برنامه‌های متنوع حسینیه اعظم زنجان در ایام سال و در ماه‌های محرم و صفر نشستی با مادحان و اعضای هیئت‌های مذهبی استان به عمل آمد.

خادم حرم امام رضا(ع) به وجود 50 هزار خیر در استان زنجان اشاره کرد و افزود: با حضور در انجمن خیریه مهرانه متوجه تلاش‌های بسیار مطلوب مردمی برای حمایت از افراد نیازمند و بیماران شدیم که  وجود همدلی و همزبانی میان مردم زنجان قابل ستایش است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر خادمان حرم امام رضا(ع) در برنامه برگزار شده در روستای غلام ویس هستند، گفت: حضور در مراسم اختتامیه جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه در محل فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان آخرین برنامه ما در استان زنجان است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس