کد خبر 459463
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶

نمایش فیلم محمدرسول‌الله(ص) برای منتقدین و کارشناسان سینمایی جشنواره مونترال کانادا هم‌اکنون آغاز شده و نشست خبری عوامل فیلم ساعت ۱۰.۵ شب به وقت تهران در محل جشنواره برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، براساس برنامه اعلام شده از طرف جشنواره فیلم مونترال، فیلم محمد رسول الله (ص) ساعت 10 صبح امروز به وقت مونترال (18:30 به وقت تهران) برای منتقدین و کارشناسان سینمایی حاضر در جشنواره مونترال کانادا به نمایش در آمده است.

قرار است نشست خبری کارگردان و عوامل فیلم محمد رسول الله (ص) نیز ساعت 2 بعد از ظهر به وقت مونترال (10.5 شب به وقت تهران) در محل جشنواره برگزار شود.

به جز اکران مخصوص منتقدین و کارشناسان سینمایی حاضر در جشنواره مونترال کانادا، امروز اولین اکران بین‌المللی فیلم «محمد رسول الله(ص)» در روز اول جشنواره جهانی فیلم مونترال و به‌عنوان فیلم افتتاحیه این جشنواره برگزار خواهد شد.

اکران فیلم محمد رسول الله(ص) تنها برنامه روز اول جشنواره جهانی فیلم مونترال است و از روزهای بعد روزانه حدود 47 فیلم در این جشنواره به نمایش در خواهد آمد. فیلم «محمد رسول الله(ص)» به‌قیمت 11.5 دلار کانادا در دو سینمای اکران‌کننده فیلم‌های جشنواره فیلم مونترال کانادا برای مخاطبان عرضه می‌شود.

 مهدی پاکدل، ساره بیات، مینا ساداتی و علیرضا شجاع نوری، مجید مجیدی را در سفر کانادا و در افتتاحیه جشنواره مونترال همراهی کرده‌اند.

برنامه‌های نمایش و تصاویر سالن‌های نمایش دهنده فیلم «محمد رسول الله» مجید مجیدی در جشنواره فیلم مونترال به‌شرح ذیل است.

پنجشنبه، 27 آگوست 2015، ساعت 19:30 ــ سینما امپریال

جمعه 28 آگوست 2015 ــ ساعت 14:30 ــ سالن کوآرتیر لاتین پردیس سینمایی اُدِئو

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    0 0
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ان شاء الله پر فروش ترین فیلم جهان بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس