کد خبر 459068
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

قرار بود فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)»، چهارم شهریور ماه اکران شود ولی بدلیل مشکل صوتی سالنهای سینمایی، اکران این فیلم با یک روز تعویق، ۵ شهریورماه شروع می‌شود.

به گزارش مشرق، فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» آخرین ساخته مجید مجیدی، پنجم شهریورماه اکران می‌شود. این فیلم در مراسم افتتاحیه بین المللی فیلم مونترال کانادا برای پخش بین‌المللی رونمایی می‌شود. دست‌اندرکاران این پروژه به‌دنبال شرایط اکرانی هستند تا این بار تصویری رحمانی از پیامبر اسلام(ص) به جهان ارائه شود.

فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)»، پیش از تولد پیامبر اسلام(ص) تا 12سالگی ایشان را در بر می‌گیرد و البته بخش‌های قبل از 50سالگی پیامبر نیز به‌صورت فلاش‌بک نشان داده می‌شود.

عکسهای جدید از فیلم «محمد رسول الله (ص)»عکسهای جدید از فیلم «محمد رسول الله (ص)»عکسهای جدید از فیلم «محمد رسول الله (ص)»عکسهای جدید از فیلم «محمد رسول الله (ص)»عکسهای جدید از فیلم «محمد رسول الله (ص)»عکسهای جدید از فیلم «محمد رسول الله (ص)»عکسهای جدید از فیلم «محمد رسول الله (ص)»عکسهای جدید از فیلم «محمد رسول الله (ص)»عکسهای جدید از فیلم «محمد رسول الله (ص)»



منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    0 0
    نمیدونم چرا ایرانی ها فقط گیر دکور هستند، اما دیالوگها و سکانسهای دقیق نداریم. هرز گویی، زیاده گویی، بیهوده گویی در دیالوگها ما بسیار و دیالوگهای اثرگذار و کوتاه و خلاصه بسیار کم است. امیدوارم که این فیلم اینگونه نباشد.
  • شاه حسینی IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
    0 0
    عاشق سکانس آخر،لحظه ی بیعت مردم با امیرالمومنین در آب هستم
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
      0 0
      بیعت با پیامبر بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس