کتاب «امام مهربانی‌ها» با حضور معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق، در آستانه میلاد مبارک امام علی ابن موسی الرضا(ع)، کتاب «امام مهربانی‌ها» در مورد زندگانی پربرکت آن حضرت، طی مراسمی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رونمایی شد. این رونمایی با حضور ابوذر ابراهيمي‌تركمان، رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، مولاوردي، معاون رييس جمهور در امور زنان و خانواده، رهبر، رئيس فراكسيون زنان مجلس شوراي اسلامي و جمعي از شخصيت‌هاي فرهنگي و علمي كشورمان و تعدادي از خادمان فرهنگ رضوي از كشورهاي مختلف، در نخستين همايش بين‌المللي بانوان مروج فرهنگ رضوي، در حسينيه الزهرا (س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي انجام شد.

کتاب «امام مهربانی ها» که به قلم حمیدرضا شاه آبادی، در سه بخش با عناوین؛ امام رضا(ع) آنگونه که بود، آنچه که گفت و آنگونه که زیست، توسط مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی منتشر شده است، از سه منظر به زندگانی پربرکت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) می پردازد. نویسنده در بخش اول، آداب و سلوک رفتاری امام (ع) را مورد پژوهش قرار می دهد، سپس در بخش دوم گزیده­ای از سخنان گهربار ایشان را روایت می‌کند و در بخش سوم، مروری بر زندگانی و سرگذشت آن حضرت را به مخاطب عرضه می‌کند. نویسنده در این اثر کوشیده است تا با استفاده از ادبیات ساده و روان و در قالب مطالب کوتاه، جوانب مختلف شخصیت حضرت رضا(ع) را برای مخاطب به نمایش بگذارد.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این اثر، انتشار آن به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی است که می‌تواند در معرفی شخصیت امام رضا(ع) به مخاطب بین‌المللی بسیار مؤثر باشد. انتشارات بین‌­المللی الهدی کتاب «امام مهربانی ها» را در قطع خشتی کوچک و در تیراژ 3000 نسخه و با کیفیتی ویژه به چاپ رسانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس