به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی، به مناسبت برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، کتاب «امام مهربانی‌ها» توسط انتشارات بین‌­المللی الهدی به چاپ خواهد رسید.

به گزارش مشرق، «امام مهربانی‌ها» که به قلم حمیدرضا شاه‌آبادی، در سه بخش با عناوین؛ آنگونه که بود، آنچه که گفت و آنگونه که زیست در حال تدوین است، از سه منظر به زندگانی پربرکت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) می‌پردازد. نویسنده در بخش اول، آداب و سلوک رفتاری امام (ع) را مورد پژوهش قرار می‌دهد، سپس در بخش دوم گزیده­ای از سخنان گهربار ایشان را روایت می‌کند و در بخش سوم، مروری بر زندگانی و سرگذشت آن حضرت را به مخاطب عرضه می‌کند.

نویسنده در این اثر کوشیده است تا با استفاده از ادبیات ساده و روان و در قالب مطالب کوتاه، جوانب مختلف شخصیت حضرت رضا(ع) را برای مخاطب به نمایش بگذارد.

همچنین میرصفی، سرپرست مؤسسه الهدی از ترجمه و انتشار کتاب «امام مهربانی‌ها» به زبان‌های انگلیسی، عربی و اردو در آینده نزدیک خبرداد. او با اشاره به محدوده عمل و نوع فعالیت انتشارات بین­المللی الهدی که بیشتر معطوف به فضای بین‌­الملل و مخاطبین خارج از کشور است، گفت: این مؤسسه در نظر دارد تا با ترجمه و چاپ چند اثر مرتبط با امام هشتم، در جهت شناساندن هر چه بهتر و بیشتر امام رئوف و همچنین انتقال مفاهیم عالی موجود در سیره و زندگانی ایشان به مخاطب بین‌المللی گام بردارد.

 انتشارات بین­‌المللی الهدی کتاب «امام مهربانی‌ها» را در قطع خشتی کوچک و در تیراژ 3000 نسخه و با کیفیتی ویژه به چاپ خواهد رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس