کد خبر 458514
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶

مجموعه «نیمه پنهان ماه» با حضور همسر شهید اندرزگو، چهارشنبه این هفته چهارم شهریور از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش مشرق، مجموعه «نیمه پنهان ماه» نوعی زندگینامه شهدا در گفتگو با همسران آنهاست که در هر قسمت همسر یکی از شهدای انقلاب، دفاع مقدس یا شهدای مربوط به ترور پای گفتگو با زینب ابوطالبی مجری برنامه می نشینند و از خاطراتی می گوید که شاید کمتر کسی حتی در بین خانواده شهدا از آنها اطلاع داشته باشد.

چگونگی آشنایی با این افراد و ازدواجشان، آخرین ساعاتی که شهدا با همسران و فرزندانشان وداع می کردند و... موضوعاتی هستند که در این برنامه مطرح می شوند.

در این قسمت به دلیل سالروز شهادت شهید سید علی اندرزگو، برنامه «نیمه پنهان» میزبان کبری سیل سه پور همسر این شهید دوران نهضت اسلامی است.

سیدعلی اندرزگو در سال ۱۳۴۹ با کبری سیل سه پور ازدواج کرد و صاحب چهار فرزند شد، وی به دلیل اعدام انقلابی حسنعلی منصور، تحت تعقیب بود و بارها از شهری به شهر دیگر مهاجرت کرد.

سیل سه پور در این برنامه از دورانی می گوید که حتی نمی دانست نام اصلی همسرش چیست و توضیح می دهد که شیخ عباس تهرانی فردی بود که به خواستگاری من آمد و تا مدت ۳ سال من به هیچ عنوان نمی دانستم که این نام مستعار است.

در نهایت شهید اندرزگو در شهریورماه ۱۳۵۷ به شهادت رسید و خانواده او نیز زندانی شدند.

امیر بنان تهیه کننده و یاسر انتظامی کارگردان مجموعه «نیمه پنهان ماه» هستند که این هفته چهارشنبه چهارم شهریورماه ساعت ۱۷ از شبکه افق پخش می شود و تکرار آن هم ساعت ۲۲ روی آنتن می رود.

بازپخش این برنامه در ساعت های ۸:۳۰ و ۱۳:۳۰ روز بعد در کنداکتور پخش این شبکه قرار گرفته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس