کد خبر 457569
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۰

رسول آذرگون، کارگردان انیمیشن «بچرخ تا بچرخیم» گفت: این انیمیشن در مؤسسه فرهنگ اوج و در آینده در شبکه افق ویژه کودکان و نوجوانان پخش می‌شود.

به گزارش مشرق، رسول آذرگون، کارگردان انیمیشن «بچرخ تا بچرخیم» با اشاره  به اکران انیمیشن «بچرخ تا بچرخیم» در سازمان فرهنگی رسانه‌ای اوج اظهار داشت: این انیمیشن بر اساس تاریخ معاصر 18 سال اخیر به صورت نمادین بوده که کارکترهای آن برگرفته از نام شهدای هسته‌ای است و موضوع داستان آن اتکا بر دانش و توانایی داخلی است.

وی بیان کرد: مخاطبین این کار در اصل کودک و نوجوان است ولی به علت گرافیک خیلی بالا و تیم خوب آن برای افراد بزرگسال هم مناسب بوده و تکنیک‌های بکار رفته در آن بسیار خوب و در سطح بین‌المللی است.

کارگردان انیمیشن «بچرخ تا بچرخیم» با بیان اینکه دکوپاژ این کار سینمایی است، افزود: در حال حاضر این انیمیشن در هیچ جشنواره‌ای شرکت نکرده است ولی برای اولین بار اکران آن در مؤسسه اوج به زودی انجام می‌شود و قالب این کار به صورت تله فیلم کوتاه، زمان این انیمیشن در حدود 18 دقیقه است و طبق برنامه در آینده‌ای نزدیک از شبکه افق پخش شود.

وی ادامه داد: همچنین این کار به سفارش خانه انیمیشن ایران به تهیه‌کنندگی آقای همدانی ساخته شده است.

آذرگون در پایان یادآور شد: من کار ساخت انیمیشن را از سال 80 شروع کردم و سه سال است که دفتر انیمیشن زیتون را تأسیس کرده و به صورت مستقل کار تهیه‌کنندگی را برعهده گرفتم.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس