کد خبر 455091
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵

سریال استرالیایی «گروه ضربت» بار دیگر از شبکه نمایش بازپخش خواهد شد.

به گزارش مشرق، سریال استرالیایی «گروه ضربت»،از روز سه شنبه 27 مرداد هر روز ساعت و 50 از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

ساخت این سریال پلیسی از سال 2008 آغاز شد و در چهار فصل تا سال 2011 ادامه یافت. داستان سریال بر اساس اتفاقات واقعی گروه ضربت استرالیا و پرونده های این بخش پلیس ساخته شده است و وقایع آن در شهر ملبورن اتفاق می افتد. تمرکز اصلی داستان بر روی افسرهای اصلی گروه ضربت، لئون بروزنیچ و کری وینسنت است و زندگی روزانه این دو و افراد گروه ضربت را به نمایش می گذارد.

جان ادواردز و کریستوفر لی کارگردانی این مجموعه را به عهده داشته اند و راجر کروزر، کالان ملوی و کلر وندربون به نقش آفرینی در این اثر پرداخته اند که همگی از بازیگران شناخته شده در تلویزیون استرالیا هستند.

«گروه ضربت» از سریال های موفق تلویزیونی بود که در زمان پخش نامزد جوایز متعددی شد و جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی سال 2009 و 2011 استرالیا را نیز به دست آورد. این سریال در 27 کشور دنیا پخش شد که از آن جمله می توان به فرانسه، ایتالیا، اسپانیا اشاره کرد.

تکرار این سریال قرار است در ساعت 5 و 30 بامداد و 13 و 30 روز بعد تکرار خواهد شد.

*** شبکه افق

مستند «آنچه به این خانه رواست» با موضوع فعالیت گروهی از جوانان مسجدی از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش ایسنا، مستند «آنچه به این خانه رواست» به تهیه کنندگی سید جمال عود سیمین و کارگردانی امیر مهر یزدان متشکل از مصاحبه با اعضای کانون، اهالی و تصاویر مستند و آرشیوی است.

این مستند قرار است روز جمعه، 30 مرداد ساعت و 18 و 30 از شبکه افق پخش شود. تکرار «آنچه به این خانه رواست» نیز همان روز ساعت 23 و همچنین 10 و 15 دقیقه روز بعد به روی آنتن می رود.

*** شبکه دو

فاطمه گودرزی از اهداف و برنامه های نخستین جشنواره فیلم و عکس مادر می گوید.

برنامه «ریحانه» به تهیه‌کنندگی محمد جواد عبدالرحمانی چهارشنبه، 28 مرداد به بهانه برگزاری نخستین جشنواره فیلم و عکس مادر در دو بسته تصویری 16 و 15 و 21 و 10 پخش می‌شود.

«ریحانه» چهارشنبه شب با حضور فاطمه گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون و دبیر نخستین جشنواره فیلم و عکس مادر روی آنتن می رود.

نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس مادر با هدف تکریم و ارزش نهادن به جایگاه مادران و نقش مادر به عنوان کلیدی‌ترین عنصر تربیتی در جامعه، 25 مرداد در پردیس سینمایی چارسو آغاز به کار کرده و تا 29 مرداد به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

آئین افتتاحیه این جشنواره با حضور فاطمه گودرزی بازیگر و دبیر جشنواره، هنگامه قاضیانی بازیگر سینما و جمعی از هنرمندان برگزار شد و طی آن شمسی فضل اللهی به پاس یک عمر فعالیت هنری به عنوان بازیگر و دوبلور و همچنین ایفای نقش مادر در فیلم های مختلف مورد تقدیر قرار گرفت.

برنامه «ریحانه» کاری از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو است که با محوریت زنان موفق و سبک زندگی ایرانی اسلامی تولید و با اجرای آرزو جعفرپور پخش می شود.

***کلیپ‌های جدید دفتر موسیقی و سرود صداوسیما به مناسبت «دهه کرامت»

«عطر خدا»، «آهو»، «آیینه رضا»، «حریم قدسیان»، «ستاره های مشرقی»، «مسافر حرم»، «یاد خراسان»، «معصوم‌ترین ستاره»، «بهشت مشهد و شکوه خورشید»، «شفاعت امام رضا(ع)»، «باران مهر»، «پابوس»، «چشم انتظار فردا» و «منو ببر خونه» عناوین مناسبتی دفتر موسیقی و سرود صداوسیما به مناسبت «دهه کرامت» و میلاد مبارک امام رضا (ع) به روی آنتن می‌روند.

***شبکه ورزش و رقابت های لیگ برتر فوتبال

رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور این هفته با انجام دیدارهای مختلف پیگیری می شود وتیم‌های مختلف این لیگ به مصاف هم خواهند رفت.

شبکه ورزش سیما در ادامه پوشش زنده این رقابت ها و با توجه به همزمانی این بازی ها، سه دیدار را به صورت مستقیم و دو دیدار را به صورت ضبط شده در برنامه «4سوی ورزش» روی آنتن می برد.

برنامه پخش این بازی ها بدین ترتیب است:

چهارشنبه 28 مرداد، نفت تهران- ملوان انزلی، ساعت 19 و15 به روی آنتن می‌رود.

پنجشنبه 29 مرداد، دیدار سپاهان- فولاد خوزستان، ساعت 19:15 روانه آنتن شبکه ورزش می‌شود،

جمعه 30 مرداد، دیدار استقلال خوزستان- سایپا، ساعت 40 بامداد، ضبط شده به روی آنتن شبکه ورزش می‌رود.

دیدار پدیده- تراکتور سازی نیز ساعت 17 و30 و دیدار استقلال اهواز- استقلال تهران ساعت 24 ضبط شده به روی آنتن خواهد رفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس